Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

A co dělat v případě, když nefunguje ani resetování set-top-boxu, automatické vyhledávání, ruční vyhledávání a ani vytáhnutí přívodního kabelu ze zásuvky a znovuvložení karty do slotu a HBO nikde a nikde? Dokud se UPC nezačalo vrtat v programech, tak mně u Karnevalu fungovalo vše jak má. Navíc se na jejich linku nedá dovolat a na e-maily neodpovídají. Tohle je nějaká služba zákazníkům? U Karnevalu sice člověk taky platil za volání, ale aspoň se dovolal!

Odesláno

Me uz dva dny nejde ani jeden HBO a ani jeden Cinemax, misto nich tam je nejake prouzkovani, za kterym obcas nejaky obrazek probleskne. Hlasi mi 50% kvalitu prijmu. Celou nedeli nesel ani digital ani analog. Kazdou hodinu mi to neco aktualizuje, kazdych 5 minut se kterykoliv program na par sekund sekne a zahlasi ti "prerusene spojeni". Budu zadat vraceni penez, protoze takovy bordel si nenecham libit.

Odesláno

Asi to bude chtit dopis na obchodni inspekci.

Odesláno

Radim a BW : to bude nejaky mistni problem zkontroluj kabely doma a kdzy to nepomuze tak kontaktuj technickou podporu UPC.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Mistni problem? Ze dne na den, zrovna u vsech HBO? Po kompletnim nedelnim vypadku, kdy neslo vubec nic? Mozna mistni problem u ostravske UPC. Jinak, kabelu mam dost, muzu vyskouset.

Odesláno

Mistni je mysleno ve vasi crtvrti ci ulici, ale lepsi je nejprve zacit hledat doma, muzes si tim usetrit nervy a penize.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Používám kabel, který mi dodal přímo technik z Karnevalu a přes který mi HBO fungovalo bez problémů. Myslím, že bude problém jinde. HBO má mít frekvenci 170/64/5000, jenže pod touto frekvencí set-top-box nic nenašel a zvláštní je, že se neobjevují i další placené kanály. Problém bude nejspíš na straně UPC.

Odesláno

Musiš naladit manualne 170.5 a pak by melo byt vse v poradku.

Odesláno

Mockrát díky za radu, skutečně funguje vše i s HBO. Tak tohle by mě tedy nenapadlo. Je zvláštní, že to set-top-box automaticky nevyhledá. :)

Odesláno

Jen perlička k té zákaznické lince. Kamarád se tam taky nemohl několik dní dovolat a pak šel přes volbu - nový zákazník - a prý ho to spojilo hned. :)

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community