Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Nemáte někdo zkušenost s převodem smlouvy na nového uživatele?

 

Situace: Stěhuju se do bytu, ve kterém je přípojka od UPC na internet (Easy), je tam i modem a bývalý majitel službu neodhlásil a stále za ni platí. Plánuje, že smlouvu převede na mě (jak nám poradili u UPC) a nevíme, jestli to stačí elektronicky nebo to musí být poštou nebo faxem. Pak také co všechno musí být v žádosti napsané (neexistuje nejaky vzor??). Jak dlouho by to cele mohlo trvat?

 

Jestli s tím někdo máte zkušenosti a nebo víte jak přesně postupovat. Dík

 

A ještě něco: určitě to bude chvíli trvat, takže šlo by aby jsem přeregistroval MAC adresu na svuj počítač a normálně využíval net i když ještě není přepsaný na mě?

Odesláno

nejlépe napiš "novou" smlouvu na sebe. Odkud jsi?

Odesláno

ted z brna. ale novou smlouvu mi nedaji, protoze na dane adrese maji aktivniho uzivatele, to aspon trvrdili na infolince. doporucili mi prevod. jinak by se to muselo odhlasit a pak bych musel podat novou zadost

Odesláno

zavolej na 606 477 477

  • Po letech...
Odesláno

Taky se přidám.. stěhuju se a nový nájemník souhlasí s převodem. UPC mi poslalo formulář na převod, ten jsem vyplnila a zbytek má vyplnit nový nájemník, ale to znamená že bych mu musela dát vyplněnou smlouvu ode mne aby tam dopsal své údaje. je to pro mne cizí člověk, přeci někomu nedám podpis, číslo občanky, rodné číslo.. co s tím děkuju

  • Slamb změnil název na Převod smlouvy
Odesláno

cibtom: u UPC se MAC adresa počítače nepřeregistrovává. Jestli tam (v novém bytě) je aktivní modem, stačí do něj připojit počítač a jedeš...

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Nic ve zlém sodekcz, ale nemyslím si, že tazatele cibtom bude tvá odpověď po téměř 13 (třinácti) letech zajímat 😊 Ostatně ani Obchodní podmínky zaniklého Karnevalu zjevně neplatí (Mařenko jnh)

Odesláno

Také by mě zajímalo jak je to s tím převodem. Když jsem o něj žádal na infolince, tak mi zaslali formulář s žádostí o ukončení smlouvy nikoliv o převod. Jde mi o to, abych měl stejné služby za stejnou cenu a podmínek, akorát na jiné jméno. Jak v tomto případě tedy správně postupovat?

  • -
  • -
  • -
  • CA
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community