Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Syn mi vylil na STB nejaky dzus a od te doby nic nechytnu,zkousel jsem se divat dovnitr,ale nic moc katastrofalniho jsem nenasel. Jak mam dal postupovat? Budu platit za novy STB? Pripadne kolik? Byl jsem zakaznikem Karnevalu,mam od nich stribrny STB,diky za odpovedi,moc to potrebuji vedet,pri penezich momentalne nejsem...

Odesláno

UPC má ve svém ceníku uvedenu položku "Poplatek za ztracený nebo zničený digitální přijímač Handan" - 2000 Kč. Takže doporučuji kontaktovat Klientské centrum a pravděpodobně za tu částku dvou litrů vám jej vymění.

Odesláno
UPC má ve svém ceníku uvedenu položku "Poplatek za ztracený nebo zničený digitální přijímač Handan" - 2000 Kč. Takže doporučuji kontaktovat Klientské centrum a pravděpodobně za tu částku dvou litrů vám jej vymění.

 

no tak napadají mě i jiné věci jak tohle řešit

Odesláno

Anonymous napsal:

 

no tak napadají mě i jiné věci jak tohle řešit

 

jakto řešit za min peněz? Poradíš prosím?

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community