Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím,

nechal jsem si změnit tarif na Starter. V home.karneval.cz se údaje změnily v pořádku, ale i tak sedím pořád na 1 Mbit lince...

 

Co s tím? Bude ta změna trvat nebo se mám obrátit na UPC centrum?

Upraveno uživatelem Návštěvník

Odesláno

No mě to chvilku trvalo, asi 7-10 dní.

Odesláno

Tak dneska je 10.10. a zatím rychlost pořád stejná... Není to už dlouho?

Kamarád říkal, že se prý má resetovat modem... A nemám počkat na zúčtovací období? =)

Odesláno

Resetovat modem kazdopadne muzes ale na tim dle me nic nezmenis v mem pripade to napriklad zmenily as po 15ti dnech...

Odesláno

Já jsem mel spravnou rychlost hned jak mi poslali mail, ze byl muj pozadavek vyrizen.

Odesláno

Já ještě pořád nic... Už mám zúčtovací období nový, takže jim asi napíšu...

Odesláno

Každopádne bych ti doporučil kontaktovat kliencké centrum pokud už to trvá déle. Nic méně bych ti doporučil restartovat modem,služba může být už teď aktivní,ale projeví se to až po restartu modemu.

Odesláno

Poslal jsem dotaz na klientské centrum...

Teď jsem přišel ze školy, restartoval modem, podíval se do mailu a tam mi také doporučili restartovat... =)

 

Změřil jsem rychlost a voalá =) 2 Mbps jsou tu ;)

 

Díky a možno vlákno smazat nebo locknout ;)

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community