Odesláno 5. října 2007 17 let Tak dneska přišel konečně dopis od UPC, kde se člověk alespoň něco dozví ohledně způsobu plateb:
Odesláno 5. října 2007 17 let Mě ještě nepřišel. Tudíž nevím ani nové klientské číslo. V září ze SIPO si už UPC strhlo menší platbu, snad na základě jiného účtovacího období. Příští platba by měla být normální. Na SIPO je sice variabilní symbol, ale to je jen část čísla.
Odesláno 5. října 2007 17 let Pokud vím, tak již téměř všichni, troufám si tvrdit, že opravdu všichni, mají nové klientské číslo, nicméně pouze interně a o nich se dozví až v případě řešení nějakých problému, či něčeho obdobného (platby, infoline, atd.) To jen tak okrajově.
Odesláno 5. října 2007 17 let Pokud vím, tak již téměř všichni, troufám si tvrdit, že opravdu všichni, mají nové klientské číslo, nicméně pouze interně a o nich se dozví až v případě řešení nějakých problému, či něčeho obdobného (platby, infoline, atd.) To jen tak okrajově. Vím, včera jsme volali na infolinku a kolegovi nahlásili nové číslo, dopis taky nemá. Technik byl hrozně arogantní, že už žádný Karneval neexistuje(asi mu to leze na mozek). Když se člověk nedal, tak zbrzdil. Hlavně, že si ty hovory nahrávají. Akorát mě mrzí, že jsem se ho nezeptal na jméno.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.