Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

No ja si taky myslim,ze pristroj musi byt vybyven pro prijem HD vysilani a to tyhle stanice urcite nejsou.Zkusim toho Malinu a uvidim co odpovi na ceu za kolik budou k mani,protze jestli budou za 200 mesicne to si ho radsi koupim to vyjde levnejs.Hlavne aby to pak nebyla kvalita HD stejna jako je jejich udajna kvalita digitalu.

  • po měsících...
Návštěvník

Vážená paní Stachová, již jednou jsem s Vámi jednala prostřednictvím e-mailu k mé spokojenosti, proto se obracím na Vás.K 30.11. jsem dala řádnou výpovědˇ,ale měla jsem předplaceno, tak mi program Rodina šel až do konce února 08.Od března je signál vypnut, což je v pořádku.Satelitní anténu mám umístěnou na rekráčním domě, který využíváme jen od května do konce listopadu a tak se na Vás obracím s žádostí,zda by bylo možno znovu aktivovat Vaší službu pro přijí mač PhilipsDFX 6010, číslo karty:

01397881154206.

Program RODINA bych chtěla využíbvat v květnu, červnu, červenci,srpnu,září, říjnu a v listopadu.V období zimy na chatě nejsme.

Děkuji

Hana Jarošová

Březinova 9

415 01 Teplice

Hana Jarošová : Zde neni technicka podpora UPC, tady jste jen na neoficialnim foru UPC.

S vasim problemem se obratte na UPC, pres webovy formular na jejich oficialnich strankach , ktery naleznete zde:

http://web.upc.cz/klpoz/cz/

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po 3 týdnech...

Byl jsem uživatelem kabelové televize Karneval a platil jsem inkasem z svého účtu. Vše bylo bez jakých koliv problémů. V říjnu 2007 mi bylo oznámeno že došlo k integraci Karnevalu do UPC a že mám tedy mám platit na jiný účet a že po dobu přechodubude UPC posílat požadavek na nový účet a v případě žs nebyla provedena změna bude žádat proplacení z původního. Změnu v bance jsem provedl 27.10.2007. Už 07.12.2007jse dostal dopis jakou částku UPC dlužím a kterou mám zaplatit, jinak budu odpoje Částku jsem zaplatil a dopisem ze 16.12.2007 znovu oznámil že jsem proveddl povolení inkasa ve prospěch UPC.K čerpání poplatků z účtu však opět nedošlo. Kontaktoval jsem telefonicky UPC a operátorem mi bylo sděleno. že ke konci ledna dlužím UPC 1046,- Kč které mám uhradit a od února už bude probíhat platba inkasem. Teprve 5.2.2008 jsem dostal odpověď na můj dopis nadopis z prosince. 219,- Kč a jakýsi výpis transakcí, který jsem, omlouvám se, nepochopil.Protože se to časové křížilo s platbou kterou jsem poukázal na zakladě hovoro s UPC operátorem považoval jsem to za vyřízené.

Nyní jsem však z výpisů účtu z banky zjistil že UPC v únoru ani březnu platbu nečerpala.Takže očekávám, že obdržím od UPC další výhružky, popřípadě odpojení.Chci řádně platit své závazky ze smlouvy s UPC.Sdělte ,co mám,proboha, ještě udělat aby UPC čerpala platby inkasem z mého účtu

 

Jan Vačkář, Plzeň ,číslo smlouvy 15902730

e-mail:vackarjan@seznam.cz

 

 

 

.

 

Jan Vačkář Plzeň číslo smlouvy 15902730[/i]

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...