Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím,poštou jsem nedostal klientské číslo a tak jsem si o něj zažádal přes E-mail,oni mi sice poslali číslo a heslo,ale nevím kam ho mám zadat :)

Zkoušel jsem to někde na stránce UPC,ale píše to že je to neplatné číslo,takže nevím co mám dělat.

 

Prosím o pomoc.

Odesláno

Tak ja jsem jim psal,ze jsem byvalym zakaznikem Karneval a oni mi posli ty cisla a vtip je v tom,ze nikam nepasuji,takze to nechapu.Ja bych totiz chtel vyuzit webovy prostor,ktery je soucasti rychlosti Starter.

Odesláno

tak http://muj.karneval.cz už nefunguje :( Nelze se ani přihlásit na webmaily (přes smtp/pop fungují), nefunguje ftp (www stránka ano), nemůžu zkontrolovat volání z telefonu, nemůžu prostě nic. Přes nové klientské číslo se na upc nelze přihlásit... Takže jsem použil ten jejich dobře schovanej formulář - a jestli velmi rychle neučiní nápravu, s celým slavným UPC to skončím :( Nakonec anténa konkurence je na střeše hned nade mnou :wink: Nemůžu si pomoci - absolvoval jsem internet přes kabelovku v Kralupech od samého začátku, už od dob Roubka, byli jsme druhé město v republice, co to mělo... pak léta Karneval, teď UPC... a to UPC je prostě úděsná věc! Prostě si nás koupili, jak nějaké otroky... a teď ruší vše, co souvisí s bývalým Karnevalem, aniž by nám něco oznámili, aby nám sdělili, čím to nahrazují... prostě nic... jen do schránky choděj idiotské reklamy... Fakt nejhorší firma, přes jakou jsem zatím byl připojen...

Odesláno

Mně všechno funguje, je pravda, že dneska na chvíli nešla stránka muj.karneval.cz, ale zanedlouho zase začala jít.

Odesláno

napiš jim znova že ti nefunguje heslo na https://registrace.upc.cz/ bude ti vygenerované nové

Odesláno

byl to výpadek, asi 1/2 hodiny po mé stížnosti přes formulář se to rozjelo...

Na stížnost zatím nereagovali... zato obvyklým blabla, že vše prošetří, reagovali na další :? mou stížnost, kterou jsem po zprovoznění napsal. Žena s nimi v září několikrát telefonovala (z UPC telefon na jejich bezplatné číslo) - a já ve výpisu zjistil, že jsou tam ty hovory účtované, jako placené. A to už jsem naprosto vyšuměl - ještě že UPC neslyšelo všechna ta ošklivá a žalovatelná slova... holt jsem měl zrovna chřipajznu a horečku a byl jsem v ráži :lol:

Odesláno

Jj, zatím můžu potvrdit, že když jsem volal na údajně bezplatné číslo, tak ve vyúčtování bylo také. Podle mě to bude pro klienty Karnevalu bezplatné až propojí obě ústředny a čísla pro různé služby se buou překrývat.

Odesláno

dnes mi odpověděli, že to postupují dál - a že od září je ono číslo i pro klienty bývalého Karnevalu zdarma. Všechny ty telefony byly v září.... takže jen jejich binec :wink:

Odesláno

No tak to s tím telefonem teda kecaj - volal jsem na to bezplatný číslo pro klienty UPC telefon 6.9.2007 a mám to ve vyúčtování započítaný. Jinak teď někdy v říjnu jsem tam taky volal, a to zatím na netu nemám napsaný, takže zatím nevím, jestli to započítali. Snad už ne.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community