Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

zdravim

koupil jsem si tento modem TL-WR542G a nemuzu ho ani za boha rozchodit

 

delal jsem vsechno, restarty modemu, nastavovani static IP adresy podle nastaveni na PC

nastaveni dynamic IP adresy, porad se me to nechce pripojit k internetu

 

domaci sit mam vytvorenou, tam to vidi NB i PC, ale nemuzu se ani z jednoho pripojit na internet

 

mam UPC 3M linku, modem mam Motorola SN:SB5101E

 

urcite se najde nekdo, kdo tento modem pouziva, prosim o pomoc s nastavenim

 

jsem zoufaly, dekuji

Odesláno

No podle mě se routry konfigurují stejně - nehledě na značce a modemu, tedy na WAN jednoduše nastavit přidělování IP pomocí DHCP.

Po restartu kabelového modemu musí router IP dostat.

Jinak to ani fungovat nemůže.

Odesláno

más naklonovanou MAC adresu síťové karty, na kterou byl původní modem připojen? Teda pokud jsi na opravdu byvalé síti UPC

Odesláno

zapoj kabel vedouci z modemu do wan portu na routru a pak pokracuj jak psal kema

Odesláno

Zkus se mrknout na tenhle návod

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community