Návštěvník Katoda Odesláno 2. listopadu 2007 Sdílet Odesláno 2. listopadu 2007 Zkušenosti jednoho zákazníka v článku na Lupě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 2. listopadu 2007 Sdílet Odesláno 2. listopadu 2007 Me by zajimalo jak vypada s tou novou telefonni ustrednou, nevite nekdo jeslti uz byla spustena a pripadne jak to vypada s volanim na infolinku ? Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Detien Odesláno 3. listopadu 2007 Sdílet Odesláno 3. listopadu 2007 Na infolinku jsem přestal volat, protože to bylo šílený. Teď poslední dobou jsem 3x psal přes webový formulář. A světe div se večer v 21:00 jsem svůj dotaz napsal a po půlnoci jsem již měl odpověď. I ve zbývajících 2 případech to dlouho netrvalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 4. listopadu 2007 Sdílet Odesláno 4. listopadu 2007 V listopadovem poradu UPC informuje mluvci UPC p. Malina rikal, ze na dotazy pres webovy formular bude odpovezeno vzdy nejpozdeji do 48 hodin. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Detien Odesláno 4. listopadu 2007 Sdílet Odesláno 4. listopadu 2007 Tak to souhlasí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 12. listopadu 2007 Sdílet Odesláno 12. listopadu 2007 Zdravim, taky jsem poslal nejaky dotaz pres web. formular, odpoved mi prijde mailem? nebo zavolaji? nebo jakym zpusobem se dozvim odpoved? diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Detien Odesláno 12. listopadu 2007 Sdílet Odesláno 12. listopadu 2007 Mě poslali email. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník KratkyM Odesláno 16. listopadu 2007 Sdílet Odesláno 16. listopadu 2007 Čerstvá zkušenost: tefenonní číslo klientského centra se mi na webu UPC nepodařilo najít. Pak jsem použil čísla z tohoto fóra a na 844115116 to píplo a zavěsilo se. NA 844111116 jsem prošel volbou, kde se 2x omlouvali za nefunkčnost nějakých sítí a pak namluvený vzkaz řekl, že operátoři jsou obsazeni a bylo slyšet položení sluchátka toho záznamníku ... tak pustili zavěšovací tón ... a pak to celé padlo samo. Tak jsem to tedy holt vypsal, přes ten jejich formulář. Problém s nefunkční analogovou televizí (technik něco dělal u souseda a odpojil i nás). Nahlásil jsem to 14.11.2007 v 10:38. Dne 15.11.2007 v 18:23 mi sami zavolali a probrali jsme to = že je to divný a předají technikům. Dneska 16.11.2007 v 10:39 mi volali, že dorazí technik ... z nabídkutých termínů ... vždy kolem 12-14 .. fakt ideální čas pro pracujícího ... nakonec vyšel termín 23.11 mezi 8-10. Tak uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 21. listopadu 2007 Sdílet Odesláno 21. listopadu 2007 taxem se dneska s těma debilama boxoval po telefonu z práce... dovolat se nelze. jediná skulina spočívá v možnosti nemačkat čísílka na telefonu pro ohlášení technickýho problému, ale označit se jako novej zájemce o jejich služby. paxem spojen s operátorem, jinak kyselá prdel alias obsazovací tón, páč mi předtím sdělí, že všichni operátoři jsou obsazeni a zavolejte později... tu-tu-tu-tu. ach jo. včera večer jsem se na 844 111 116 dočkal jen toho tu-tu-tu-tu z mobilu za 7,14 Kč. paráda. dál jsem neutrácel. o problému s kapacitou ústředny se ví, nějak se to řeší, časovej horizont kdy to bude lepší jsem se nedozvěděl. na přímej dotaz jestli nějakej BIG VOCAS z vedení něco při slučování balíku klientů UPC a o malinko menšího balíku lidí z karnevalu náhodou nezanedbal jsem se dočkal potvrzení, že tak nějak to asi bude. kdyby včera nepřestal fungovat net, ani se nedozvím, že už nejsem klientem karnevalu, ale UPC. prej rozesílali nějaký dopisy. nedošlo nic. sám jsem se tedy zeptal kam mám poslat peníze. jinak bych se to asi vůbec nedozvěděl. co je to za zmrdispolečnost, to podělaný UPC? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník MichalW Odesláno 5. ledna 2008 Sdílet Odesláno 5. ledna 2008 Chování UPC je opravdu nehorázné a v rozporu s dobrými mravy. Jejich neschopnost v účetní oblasti zavání až pokusem zákazníka podvést. Nestačí jen nadávat. Buď zrušte smluvní vztah a vyměnte je za seriózního partnera, nebo ČOI, SOS, ČTÚ, Nova, ČT, Blesk...A pokud vůči vám porušují zákon-žaloba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.