Přejít na obsah

Problemy s UPC


Návštěvník JrS

Doporučené příspěvky

Návštěvník JrS

Dobry den, jiz 6 dni mi nejde internet, televize ani pevna linka zrizovana UPC. Nekolikrat jsem UPC kontaktovala, vyckala 40 minutovou frontu a bylo mi jednou receno, abych pockala hodinu, ze mi zavolaji technici (nikdo se neozval) a podruhe mi bylo dano cislo kam jsem se mela dovolat k technikum, ale misto toho jsem se dovolala zpet na zakaznicke centrum. Stalo se nekomu neco takoveho? co mam s tim delat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Groveer

Hezký večer, mohl by se někdo z Vás prosím vyjádřit jestli Vám po výpadcích jde správně internet? Mě od pátku net nešel asi 4x skoro půl dne. Regovali na můj email a jejich reakce:

 

Vážený pane,

dovolte, prosím, abychom touto formou reagovali na Váš e-mail ze dne 27. 11. 2007

Pokud budete reagovat na naši odpověď, nepoužívejte, prosím, tlačítko odpovědět, ale využijte kontaktního formuláře na http://web.upc.cz/klpoz/.

 

bylo prověřeno Vaše připojení a Váš modem bohužel vykazuje vysokou ztrátovost. Prosím prověřte koaxiální kabel a případně kontaktujte telefonicky technickou podporu přímo od modemu, aktuální situace s Vámi bude prověřena a popřípadě naplánován servis. Děkujeme za pochopení

 

S pozdravem a přáním příjemného dne

 

P. Holeňová

operátor klientského centra

 

příjde mi to jako vrchol drzosti. S kabelama nikdo víc než rok nehýbal, nehledě na to že jsem to zkoušel na jejich kabel který dodávají a vše stejné. A jak se jim má člověk sakra dovolat když to nejde? Má někdo podobnej problém??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Bassmann

Přesně to samé mi napsali, když jsem u nich reklamoval 4x nižší rychlost na downloadu - probírali jsme to také tu http://www.upczone.cz/viewtopic.php?t=838&start=120

Tak jsem jim volal, dovolal se, nic nevyřešil, objednal jsem technika, mezitím ovšem UPC restartovalo síť, takže vše se vrátilo do normálu, technika jsem odvolal, ten ovšem přišel, tak jsem s ním aspoň hodil řeč, ze které vyplynulo, že jejich kecy o modemu, kabelech atd. byly v tomhle případě nesmysl.

Takže asi tolik k jejich kabelům.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Groveer

Tak mě je to jasný. Trochu tomu rozumím a proto vím že kabelama je to těžko. Dokonce když když mi digitál psal že nemám oprávněný přístup, přijel technik a kontroloval Scart :lol: Nakonec jsem večer sehnal email na pana Malinu a hle hned v 8:02 mi bylo odpovězeno že to předává k okamžitému řešení :wink: tak snad to rychle vyřeší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník nivico

rosím prověřte koaxiální kabel a případně kontaktujte telefonicky technickou podporu přímo od modemu, aktuální situace s Vámi bude prověřena a popřípadě naplánován servis. Děkujeme za pochopení

 

 

Technická podpora podpora přímo od modemu ?? to je jako co ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...