Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobry den, jiz 6 dni mi nejde internet, televize ani pevna linka zrizovana UPC. Nekolikrat jsem UPC kontaktovala, vyckala 40 minutovou frontu a bylo mi jednou receno, abych pockala hodinu, ze mi zavolaji technici (nikdo se neozval) a podruhe mi bylo dano cislo kam jsem se mela dovolat k technikum, ale misto toho jsem se dovolala zpet na zakaznicke centrum. Stalo se nekomu neco takoveho? co mam s tim delat?

Odesláno

Bohuzel posledni dobou se to stava casto, muzete zkusit jeste problem napsat pres webovy formular na strankach UPC.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
:lol: no to asi tezko kdyz ji nejde internet :roll:
Odesláno
:lol: no to asi tezko kdyz ji nejde internet :roll:

Kdyz napsala do fora tak muze vypsat i formular ne? Urcite si poradi.

Odesláno

Hezký večer, mohl by se někdo z Vás prosím vyjádřit jestli Vám po výpadcích jde správně internet? Mě od pátku net nešel asi 4x skoro půl dne. Regovali na můj email a jejich reakce:

 

Vážený pane,

dovolte, prosím, abychom touto formou reagovali na Váš e-mail ze dne 27. 11. 2007

Pokud budete reagovat na naši odpověď, nepoužívejte, prosím, tlačítko odpovědět, ale využijte kontaktního formuláře na http://web.upc.cz/klpoz/.

 

bylo prověřeno Vaše připojení a Váš modem bohužel vykazuje vysokou ztrátovost. Prosím prověřte koaxiální kabel a případně kontaktujte telefonicky technickou podporu přímo od modemu, aktuální situace s Vámi bude prověřena a popřípadě naplánován servis. Děkujeme za pochopení

 

S pozdravem a přáním příjemného dne

 

P. Holeňová

operátor klientského centra

 

příjde mi to jako vrchol drzosti. S kabelama nikdo víc než rok nehýbal, nehledě na to že jsem to zkoušel na jejich kabel který dodávají a vše stejné. A jak se jim má člověk sakra dovolat když to nejde? Má někdo podobnej problém??

Odesláno

Přesně to samé mi napsali, když jsem u nich reklamoval 4x nižší rychlost na downloadu - probírali jsme to také tu http://www.upczone.cz/viewtopic.php?t=838&start=120

Tak jsem jim volal, dovolal se, nic nevyřešil, objednal jsem technika, mezitím ovšem UPC restartovalo síť, takže vše se vrátilo do normálu, technika jsem odvolal, ten ovšem přišel, tak jsem s ním aspoň hodil řeč, ze které vyplynulo, že jejich kecy o modemu, kabelech atd. byly v tomhle případě nesmysl.

Takže asi tolik k jejich kabelům.

Odesláno

Tak mě je to jasný. Trochu tomu rozumím a proto vím že kabelama je to těžko. Dokonce když když mi digitál psal že nemám oprávněný přístup, přijel technik a kontroloval Scart :lol: Nakonec jsem večer sehnal email na pana Malinu a hle hned v 8:02 mi bylo odpovězeno že to předává k okamžitému řešení :wink: tak snad to rychle vyřeší.

Odesláno

rosím prověřte koaxiální kabel a případně kontaktujte telefonicky technickou podporu přímo od modemu, aktuální situace s Vámi bude prověřena a popřípadě naplánován servis. Děkujeme za pochopení

 

 

Technická podpora podpora přímo od modemu ?? to je jako co ???

Odesláno

zda se mi to nebo nejdou dns servery ? :x este par problemu a rusim tuhle sracku...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community