Odesláno 26. listopadu 2007 17 let Dobry den, jiz 6 dni mi nejde internet, televize ani pevna linka zrizovana UPC. Nekolikrat jsem UPC kontaktovala, vyckala 40 minutovou frontu a bylo mi jednou receno, abych pockala hodinu, ze mi zavolaji technici (nikdo se neozval) a podruhe mi bylo dano cislo kam jsem se mela dovolat k technikum, ale misto toho jsem se dovolala zpet na zakaznicke centrum. Stalo se nekomu neco takoveho? co mam s tim delat?
Odesláno 27. listopadu 2007 17 let Bohuzel posledni dobou se to stava casto, muzete zkusit jeste problem napsat pres webovy formular na strankach UPC. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 27. listopadu 2007 17 let no to asi tezko kdyz ji nejde internet Kdyz napsala do fora tak muze vypsat i formular ne? Urcite si poradi.
Odesláno 28. listopadu 2007 17 let Hezký večer, mohl by se někdo z Vás prosím vyjádřit jestli Vám po výpadcích jde správně internet? Mě od pátku net nešel asi 4x skoro půl dne. Regovali na můj email a jejich reakce: Vážený pane, dovolte, prosím, abychom touto formou reagovali na Váš e-mail ze dne 27. 11. 2007 Pokud budete reagovat na naši odpověď, nepoužívejte, prosím, tlačítko odpovědět, ale využijte kontaktního formuláře na http://web.upc.cz/klpoz/. bylo prověřeno Vaše připojení a Váš modem bohužel vykazuje vysokou ztrátovost. Prosím prověřte koaxiální kabel a případně kontaktujte telefonicky technickou podporu přímo od modemu, aktuální situace s Vámi bude prověřena a popřípadě naplánován servis. Děkujeme za pochopení S pozdravem a přáním příjemného dne P. Holeňová operátor klientského centra příjde mi to jako vrchol drzosti. S kabelama nikdo víc než rok nehýbal, nehledě na to že jsem to zkoušel na jejich kabel který dodávají a vše stejné. A jak se jim má člověk sakra dovolat když to nejde? Má někdo podobnej problém??
Odesláno 29. listopadu 2007 17 let Přesně to samé mi napsali, když jsem u nich reklamoval 4x nižší rychlost na downloadu - probírali jsme to také tu http://www.upczone.cz/viewtopic.php?t=838&start=120 Tak jsem jim volal, dovolal se, nic nevyřešil, objednal jsem technika, mezitím ovšem UPC restartovalo síť, takže vše se vrátilo do normálu, technika jsem odvolal, ten ovšem přišel, tak jsem s ním aspoň hodil řeč, ze které vyplynulo, že jejich kecy o modemu, kabelech atd. byly v tomhle případě nesmysl. Takže asi tolik k jejich kabelům.
Odesláno 29. listopadu 2007 17 let Tak mě je to jasný. Trochu tomu rozumím a proto vím že kabelama je to těžko. Dokonce když když mi digitál psal že nemám oprávněný přístup, přijel technik a kontroloval Scart Nakonec jsem večer sehnal email na pana Malinu a hle hned v 8:02 mi bylo odpovězeno že to předává k okamžitému řešení tak snad to rychle vyřeší.
Odesláno 29. listopadu 2007 17 let rosím prověřte koaxiální kabel a případně kontaktujte telefonicky technickou podporu přímo od modemu, aktuální situace s Vámi bude prověřena a popřípadě naplánován servis. Děkujeme za pochopení Technická podpora podpora přímo od modemu ?? to je jako co ???
Odesláno 29. listopadu 2007 17 let To jestli je u vas nejaky problem na kabelu se da castecne zjistit z hodnot v konfiguracnim manazeru modemu, navod jake hodnoty by tam mely byt jsem zde popisoval: http://www.upczone.cz/viewtopic.php?t=4 ... c&start=20 Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 1. prosince 2007 17 let zda se mi to nebo nejdou dns servery ? este par problemu a rusim tuhle sracku...
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.