Návštěvník blackskull Odesláno 6. prosince 2007 Sdílet Odesláno 6. prosince 2007 Takže jejich další odpověď: reagujeme na Váš mail ze dne 6.12.2007 ohledně internetu. Byla provedena kontrola Vašeho připojení, signálu i konfiguračních souborů na modemu, byla zjištěna ztrátovost signálu, která by mohla ovlivňovat rychlost Vašeho připojení. Překontrolujte bílý koaxiální kabel v rámci Vašeho bytu vedoucí do kabelového modemu, je potřeba aby byl dotažen a neměl volný kontakt. V případě, že máte zapojené za modemem ještě nějaké další zařízení (router aj.), odpojte ho a zapojte kabel z modemu rovnou do počítače (je potřeba provést následný restart modemu vypojením ze zásuvky na 10 sekund.) Pokud Vámi popisované potíže přetrvávají, kontaktujte nás v době jejich trvání přímo od počítače na čísle 241 005 100, abychom mohli celou situaci společně prověřit a případně domluvit termín návštěvy servisního technika. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1131-problemy-s-upc/page/3/#findComment-16564 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Groveer Odesláno 6. prosince 2007 Sdílet Odesláno 6. prosince 2007 pořád dokola:( to je hrůza opravdu pojďte se spojit do petice vedení českýho UPC !!! Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1131-problemy-s-upc/page/3/#findComment-16565 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník miki Odesláno 7. prosince 2007 Sdílet Odesláno 7. prosince 2007 No nevím jestli se něco zlepší, ale je pravdou, že nyní si UPC dovoluje trochu hodně a měl by to již konečně někdo řešit. Já vůbec nechápu, jak někdo může z ničeho nic dostat naše telefoní číslo a my jeho. To přeci není normální, nebo hold to dát do televize. Petice není špatný nápad. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1131-problemy-s-upc/page/3/#findComment-16566 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník blackskull Odesláno 7. prosince 2007 Sdílet Odesláno 7. prosince 2007 Po návratu z práce radost, jak to krásně opravili. Po hodině proud nepublikovatelných výrazů. Edit: Takže, kdo máte problém otravujte otravujte a ještě jednou otravujte UPC. Teď mi dokonce sami zavolali a dotyčný se moc omlouval jménem UPC za způsobené problémy. Vypadalo to, že tomu i rozumí. Vyzkoušeli jsme i stáhnutí z ftp://ftp.upc.cz/pub/testrychlosti/vzorek-5120-30s.bin. To bylo samozřejmě v pohodě. Už jsem psal, že stahování dat jede naplno. Chvíli mi weby jdou, chvíli je rychlost, jak je vidět z grafů kolem necelého 1mbitu, takže to asi kabelem NEBUDE. No byl jsem ujištěn, že na tom usilovně pracují a že zřejmě budou muset vyslat techniky na optický bod. Ale, že se mi každopádně ozvou. Tak uvidíme. Zase na druhou stranu-takovéto jednání by snad mělo být standartem. To bude asi tím, že jsem se nenechal odbýt. THANKS Grovee Zapojení Modem-PC Zapojení Modem-Router-PC Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1131-problemy-s-upc/page/3/#findComment-16573 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník miki Odesláno 7. prosince 2007 Sdílet Odesláno 7. prosince 2007 Tak to ti přeju. Nám nejde ani telefon a internet jede dvě mega místo osm mega. Hlavně, že se to alespoň někomu tady zlepší. Snad i UPC jednou půjde bez vážných problémů jako Karneval. Oni ochotní jsou a hlavně musíme brát v potaz, že ti co s nima mluvíme za to nemůžou, ovšem ono když to nejde je člověk hodně naštvaný, ale můj případ to zrovna není. Jinak nechci vidět účet, protože jsem musel volat z mobilu, když máme od nich i telefon. Ahoj Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1131-problemy-s-upc/page/3/#findComment-16582 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.