Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Takže jejich další odpověď:

 

reagujeme na Váš mail ze dne 6.12.2007 ohledně internetu.

 

Byla provedena kontrola Vašeho připojení, signálu i konfiguračních souborů na modemu, byla zjištěna ztrátovost signálu, která by mohla ovlivňovat rychlost Vašeho připojení.

 

Překontrolujte bílý koaxiální kabel v rámci Vašeho bytu vedoucí do kabelového modemu, je potřeba aby byl dotažen a neměl volný kontakt.

 

V případě, že máte zapojené za modemem ještě nějaké další zařízení (router aj.), odpojte ho a zapojte kabel z modemu rovnou do počítače (je potřeba provést následný restart modemu vypojením ze zásuvky na 10 sekund.)

 

Pokud Vámi popisované potíže přetrvávají, kontaktujte nás v době jejich trvání přímo od počítače na čísle 241 005 100, abychom mohli celou situaci společně prověřit a případně domluvit termín návštěvy servisního technika.

Odesláno

pořád dokola:( to je hrůza opravdu pojďte se spojit do petice vedení českýho UPC !!!

Odesláno

No nevím jestli se něco zlepší, ale je pravdou, že nyní si UPC dovoluje trochu hodně a měl by to již konečně někdo řešit. Já vůbec nechápu, jak někdo může z ničeho nic dostat naše telefoní číslo a my jeho. To přeci není normální, nebo hold to dát do televize. Petice není špatný nápad.

Odesláno

Po návratu z práce radost, jak to krásně opravili. Po hodině proud nepublikovatelných výrazů.

 

Edit: Takže, kdo máte problém otravujte otravujte a ještě jednou otravujte UPC. Teď mi dokonce sami zavolali a dotyčný se moc omlouval jménem UPC za způsobené problémy. Vypadalo to, že tomu i rozumí. Vyzkoušeli jsme i stáhnutí z ftp://ftp.upc.cz/pub/testrychlosti/vzorek-5120-30s.bin. To bylo samozřejmě v pohodě. Už jsem psal, že stahování dat jede naplno. Chvíli mi weby jdou, chvíli je rychlost, jak je vidět z grafů kolem necelého 1mbitu, takže to asi kabelem NEBUDE. No byl jsem ujištěn, že na tom usilovně pracují a že zřejmě budou muset vyslat techniky na optický bod. Ale, že se mi každopádně ozvou. Tak uvidíme. Zase na druhou stranu-takovéto jednání by snad mělo být standartem. To bude asi tím, že jsem se nenechal odbýt. THANKS Grovee

 

Zapojení Modem-PC

2380141-24038795.png

 

Zapojení Modem-Router-PC

2380141-24034095.png

Odesláno

Tak to ti přeju. Nám nejde ani telefon a internet jede dvě mega místo osm mega. Hlavně, že se to alespoň někomu tady zlepší. Snad i UPC jednou půjde bez vážných problémů jako Karneval. Oni ochotní jsou a hlavně musíme brát v potaz, že ti co s nima mluvíme za to nemůžou, ovšem ono když to nejde je člověk hodně naštvaný, ale můj případ to zrovna není. Jinak nechci vidět účet, protože jsem musel volat z mobilu, když máme od nich i telefon. Ahoj

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community