Přejít na obsah

TO JE VRCHOL


Doporučené příspěvky

Návštěvník miki

Dnes Vám popíšu něco, čemu nejspíš nebudete věřit. Před několika dny se nám záhadně změnilo z ničeho nic telefoní číslo, ale tak jsem si řekl, že zavolám na UPC. Tak na UPC mi bylo řečeno, že na dálku dají vše do pořádku, ale stále máme jiné číslo. Dnes jsem mluvil s pánem, který má to naše a my máme to jeho. Dále se mi snížila rychlost z 8 mega na 2 mega a to samé upload. Nejdříve jsem si řekl, že by to mohl být virus nebo něco podobného, ale když UPC dokázalo změnit čísla, tak nám nejspíš nějaký expert prohodil i rychlosti. Hlavně si myslím, že virus by nezměnil rychlost na přesný tarif u UPC, tedy starter. Nyní odhaduji, že on má mít 2 mega ty co máme nyní my. Osobně si myslím, že tohle se ještě možná ani neřešilo, tak jsem zvědav na vaše reakce. Chápu, že se chyba stát může, ale osobně si myslím, že tohle je moc.

Upraveno uživatelem miki
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/1146-to-je-vrchol/
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem z Teplic a poslední dobou se zde dějí skutečně divné věci.. Internet nefunguje zdaleka jak má, telefonu funguje 3 x do týdne a digiTV se rozpadá v kostičky...

mno ale když koukám na mapu sítě, ničemu se nedivím:

corelmx3.jpg

  • 1000 Mb/s
  • -
  • -
  • Vodafone StationDOCSIS 3.1
  • Severočech
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/1146-to-je-vrchol/#findComment-16567
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník miki

Tak tomu nebudete věřit. U nás byl před nějakým časem technik a vyměnil nám modem, protože byl problém s rychlostí, ale poté zjistil, že to tím není a chtěl nám vrátit ten původní, ale to již nešlo. Tak si ten náš odvezl a nechal nám ten novej a že se ozve a vrátí nám ho, ale již se neozval a nyní se zjistilo, že ten náš má ten pán a díky tomu se změnilo jak číslo tak i rychlosti. My nyní skutečně máme jak jeho číslo, tak i rychlost. On má tedy nyní 8 mego za 500 Kč a my za 1200 Kč máme 2 mega. No hlavně, že to UPC přiznalo a dělají na tom. Zatím Ahoj

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/1146-to-je-vrchol/#findComment-16569
Sdílet na ostatní stránky

Na mapu site se ted radeji nedivejte, ta funguje tak, ze se zkousi odezva (ping) urcitych zarizeni (CMTS atd.),

ovsem, UPC obcas meni jejich IP adresu, takze se pak v mape jevi jakoze nefunguji a my je musime znovu rucne nastavit na spravnou adresu, coz jsme ted uz nejakou dobu bohuzel neucinily.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/1146-to-je-vrchol/#findComment-16570
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník miki

Tak opravdu jsem pro nějakou petici, protože to co si dovoluje UPC je vrchol drzosti. Dnes nám bylo přiznáno, že skutečně došlo k záměně tarifů s tím pánem, ale chvilku nám již internet šel jak měl a opět jde ryhlostí dvě mega místo osm mega, telefon také nejde. Snad nejsem sám, kdo má tak špatné zkušenosti a rozhodně si myslím, že to nechce posílat jen na UPC, ale jistě se tím zabývá i nějaký úřad. Přeci jim tohle někdo už musí zatrhnout, je to normální podvod. My vlastně máme nyní tarif a číslo někoho úplně jiného, tohle snad již není možný. Ovšem očividně je to nechává klidné, ale pokud přes sobotu a nedělu nebude vše v pořádku, tak příští týden již začneme přemýšlet. Oni prostě využívají dominantního postavení na trhu, ale je jim úplně jedno, jestli zákazník má co si objednal. UPC je jedna velká ostuda mezi těmi, co poskytují připojení na internet. Opravdu zlatý KARNEVAL. UPC JE OSTUDOU PRO VŠECHNY POSKYTOVATELE A JEN SE MODLIM, ŽE SE TÍM ZABÝVÁ NĚJAKÝ ÚŘAD. RÁNO NÁM BYLO PŘIZNÁNO, ŽE TO JE U NICH A NYNÍ DĚLAJ, ŽE O NIČEM NEVĚDÍ. JE TO NORMÁLNÍ PODVOD NA ZÁKAZNÍKA, KTERÝ SI PLATI OSM MEGA A MÁ DVĚ MEGA. POKUD ZDE CHCE NĚKDO NAPSAT PETICI, TAK SE MŮŽEME DOHODNOUT. TOHLE JISTĚ NENÍ JEN MŮJ PŘÍPAD.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/1146-to-je-vrchol/#findComment-16578
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník miki

Je to hodně smutný, když vidíš kolik platíš a ani to nejde jak má. Já jsem Karneval vždy bránil, protože za to stál, ale UPC za to nestojí. TŘEBA SE NÁM JEDNOU KARNEVAL VRÁTÍ, TO BYLA KRÁSNÁ DOBA ACH JO.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/1146-to-je-vrchol/#findComment-16581
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem z Dubí u Teplic a poslední dobou je to katastrofa, na internet není spolehnutí, pořád vypadává případně kolísá rychlost, někdy jede i 10x menší rychlostí, než by měl. Na digitál se nedá koukat, obraz se rozpadá na kostičky, zvuk prská. Mám Standart a k tomu HBO a v neděli od 20 do 22 hodin se několikrát obraz a zvuk rozpadl na několik minut tak, že se nedalo ani odtušit, co se na obrazovce děje.

Po tom, co jsem si tu přečetla, jsem zatím ještě nesebrala duševní síly, abych s tím začala něco dělat přes jejich podporu ... Je to fakt síla :?

Za existence Karnevalu se tohle opravdu nedělo.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/1146-to-je-vrchol/#findComment-16583
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník h1x

nemuzu souhlasit, nepouzivam ostani sluzby upc-karnevalu, krome internetu. velke problemy s odezvou a stabilitou, jsem mel uz za karnevalu. jednani se zakaznikem se take nezhorsilo, je bohuzel porad stejne. resp. na nulove urovni. internet v normalni podobe, bez lagu, vsudypritomneho packet-lossu, a pod. "vylepseni", jsem mel naposled pred 2-3 rokama. nemuzu rict, ze upc je na daleko horsi urovni nez karneval. v zasade, je porad stejne na ... :evil:

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/1146-to-je-vrchol/#findComment-16584
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Groveer

Tak s tebou zase nemůžu souhlasit já. Za doba Karnevalu se nestalo že by 4x v týdnu nešel net, nebo že by místo 10MB linky šla sotva 2MB. Pokud dělali nějaký upgrade vždy dali vědět. Dalo se dovolat na infolinku a i technici byli lepší. Dnes když mi příjde technik něco zkontrolovat pomalu mu musí člověk poradit. Karneval byl celkově lepší. Měl jsem ho od samého počátku a nikdy jsem si nestěžoval. UPC pořád popírá chybu na své straně. Nezlob se na mě ale pokud lítá rychlost nahoru dolu, blbne telefon, digital, dokonce pokud v digitálu nefunguje AC3 stopa je to způsobeno kabelem? Sice garantují odpověď na webový formulář do 48hodin ale k čemu, když na každou stížnost píší to samé. "Zkontrolujte kabely a pokud problém přetrvává kontaktujte KC" to je k smíchu.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/1146-to-je-vrchol/#findComment-16587
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...