Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

beru v potaz vlastni zkusenost. pokud ti jelo vsechno v poradku, muzes byt jenom rad. bohuzel nebydlim dva metry od ustredny, jako par vyvolenych, kteri jsou s upc-karnevalem spokojeni :wink:. s odchodem intercable moravia, se vsechno zhorsilo. upc to dorazilo zakaznickou linkou a super vypadky. bordel je stale +- stejny, jako za dob karnevalu. ne nadarmo, se v mem okoli rozmohla hlaska "tohle neni zadny karneval, tohle je spinavy cirkus" :evil:.

Odesláno

Nikdo nemohl očekávat po spojení krok kupředu a nějaká zlepšení. Nyní se UPC musí starat o více zákazníků než tomu bylo za dob Karnevalu. Jinak souhlasím, že i s Karnevalem to byl někdy horor, ale to co předvádí UPC to je víc než horor. Opravdu si myslím, že by jejich linka měla být zdarma, protože tam volají lidé, co mají problém jejich službou a ještě za to platí. Jinak my máme Karneval od samého počátku co u nás ve městě je, tedy něco kolem 6 let, nevím přesně a nikdy nebyl takovej problém, jaké jsou nyní. Každopádně píšeme na UPC a žádáme za prvé to, že nebudeme za tenco měsíc platit internet a ani telefon. Přeci není normální, aby se vám jen tak změnilo číslo, když všichni co znáte vám volají a najednou se tam ozve někdo jiný. To je celkem hodně velké pochybení ze strany UPC, chápu že jsme jen lidé, ale tohle přeci již muselo být zřejmé od samého začátku, že něco nesedí. Jinak ale musím napsat, že ohledně služeb pokud se na to podívám s nadledem je prostě UPC jedno z nejlepších připojení. Já jsem se díval nyní na ADSL a vůbec se nějak nemůžu vyznat co je k tomu potřeba. Ona tam je i nějaká instalace za 3000 Kč. atd. Jinak abych si jen nestěžoval, tak musíme napsat, že ačkoliv nám to nešlo hodně dlouho, tak po nahlášení včera ráno nám alespoň již chodí internet jak má a dokonce nám i operátor z UPC volal, tak jen doufám, že se to bude jen zlepšovat. Ono my máme kompletní nabídku+ komplet HBO atd. a ohledně digi, tak někdy trochu problém je, ale to mi moc nevadí. Obraz se občas kousne, ale jinak to jde. Ahoj

Odesláno

Problemy ktery maj uzivatele s UPC prekracujou vsechny meze a uz by se to melo resit nejakou globalni petici nebo stiznosti atd... BTW aby netrhal partu tak mi uz 16 dní nejde internet ani telefon.

Odesláno

Dredd- Tak to je také neskutečné. To ti přeji, aby to co nejdříve net opět chodil. Ono UPC má stále výpadky, ale to co dokázalo u nás se nejspíš jen tak často nestává. Tedy 16 dní bez netu a co ti někdo od nich řekl, tuší čím to je u UPC? Ono totiž nejhorší věc, která může nastat je, když se podívají u sebe na měřák a zjistí, že u nich to není a na dálku nic dělat nemůžou. To se potom člověk načeká. Já již před několika týdny čekal kvůli rychlosti 2x na technika, protože jednou jak bylo dohodnuto nepřijel. Proto ani nejsem moc rád, když řeknou, že pošlou technika, to není také žádná výhra. Snad ti internet brzy půjde. Jinak jsem se trochu usmál, když mi na UPC nejdříve každý trvdil, že internet s telefonem nemá nic společného a já jim od samého začátku říkal, že jak se nám změnilo číslo, tak nám klesla i rychlost. Potom někdo u nich zkoušel dovolat a zjistil, že tedy skutečně máme jiné číslo a potom co jsem jim nadyktoval sériové číslo na modemu, tak mi bylo řečeno, že ten náš původní modem, který odvezl technik někdo má a tím pádem se nám vše změnilo. No jinak nyní internet chodí jak má, ale obávám se, že je otázka, jak dlouho. Zatím Ahoj

Odesláno

Nejhorsi je ze UPC dela mrtvyho brouka. S tim se uz musi zacit neco delat... Co me sere je to ze na to kolik ma UPC net lidi tak na tomhle webu potkavam porad ty samy jmena, takze ve skutecnosti muze bejt situace s UPC jeste horsi. U nas v Litvinove mam 9 znamych a z tech 9 lidi ted v posledni dobe nejde net a telefonem 6ti z nich (!!!) to je naprosto katastrofalni stav... Nevim jestli to je jenom v nekterych lokalitach protoze tu fakt moc lidi neprispiva takze nemuzu zase krivdit, ale s touhle firmou to jde od 10 k 5. Ja uz sem ztratil nervy a prechazim k novemu providerovi (mozna docasne, mozna nafurt). Za 350,- mam 9Mbit dw a 2Mbit up a FUP 30GB... Ty firme sem zavolal a za 1,5 hodiny sem mel zapojeny a funkcni internet!!! Ve hrach odezvy do 15-20ms a naprosto bezproblemovy provoz. Si tak rikam kolik casu a problemu sem zbytecne zazil s tim posranym UPC...

Odesláno

Ahoj, od koho máš ten net. Ono se také jedná o to, že třeba přejít na ADSL také není zrovna moc fajn řešení. Pokud můžeš, tak mi to třeba napiš na SZ tady. Jinak ten problém si myslím má hodně uživatelů, ale nejspíš to bude tím, že nemají moc možností. Ahoj

Odesláno

Dredd - od koho ten net máš? Je to i v Mostě? Dík za odpověď.

Odesláno

Je to firma SoftControl. Jestli je v Moste tak to nevim... spis jenom lokalne tady v Litvinove. http://www.softcontrol.cz/news.php

Odesláno

Ahoj, je to jistě zajímavá firma, ale nějak jsem nezjistil v jakých lokalitách se jejich net dá objednat. No já nejspíš zůstanu u UPC s vidinou lepších zítřků. Ahoj

Odesláno

Dubí u Teplic - Tarif 3M

Datum a čas: 09.12.2007 19:30

Download: 458,66 kbit/s (57,33 kB/s)

Upload: 265,95 kbit/s (33,24 kB/s)

Web odezva: 22ms 44.7ms 84.1ms

Stabilita: 25.7 %

 

To by jednoho šlak vzal :?

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community