Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím všechny, během pravidelného čtení tohoto diskuzního fóra jsem se třásl strachem, abych si někdy musel zavolat techniky nebo zavolat do oddělení Péče o zákazníky. Bohužel, tento den přišel, a to včera. Mám tarif Easy a rychlost mého Internetového připojení začala poslední dobou skákat jako blázen. Průměrná rychlost je tak 400 kbit, což oproti objednaných 3 Mbit je opravdu málo. Po vyzkoušení všeho možného jsem nabyl dojmu, že to u mne asi opravdu nebude, a tak jsem zabrousil na www.upc.cz. Co mě potěšilo byl nový design stránek, co mě ale určitě nepotěšilo byl fakt, že JSEM TAM NIKDE NENAŠEL TELEFONNÍ ČÍSLO NA ZÁKAZNICKOU PODPORU - POUZE WEBOVÝ FORMULÁŘ. Zděsil jsem se, ale co naplat, vypsal jsem ho (sobota kolem 16:00). Zde je text:

 

Dobrý den, chtěl bych nahlásit kolísání rychlosti internetového připojení. Platím si tarif Easy a až donedávna jsem s ním neměl absolutně žádný problém. Poslední týden se však situace rapidně zhoršila a rychlost nevídaným způsobem kolísá. Při měření rychlosti se výjimečně dostanu na 3 Mbit/256 Kbit, většinou se však hodnoty pohybují mezi 400 Kbit/100 Kbit až 2 Mbit/200 Kbit. Dnes ráno mi dokonce měřič downloadu ukázal rychlost 99 Kbitů! Jako měřiče jsem použil DSL.cz, rychlost.cz a lupa.cz (v případě zájmu mohu i nafotit screenshoty s naměřenými údaji). Hlavně mě zaráží údaj stabilita: většinou se pohybuje v rozmezí 18-20% (v minulosti byl údaj vždy větší než 90%!). I když s kabely vůbec nikdo nehýbal, zkontroloval jsem je a nevidím žádnou závadu. Také jsem několikrát během dne restartoval modem, avšak ani to nepomohlo. Mé PC jsem zkontroloval Ad-Awarem 2007, NOD32 a Spybotem (vše aktualizováno), ale systém nic nenašel (tedy snad až na 2 tracking cookies, které jsem ihned smazal). Firewall jsem během měření pro jistotu také vypnul, ale ani to nepomohlo. Je zcela jasné, že něco není v pořádku - byl jsem zákazníkem Karnevalu a Internet mám od konce června tohoto roku, takže je modem ani ne půl roku starý, takže by neměl vykazovat poruchu. Prosím o proměření trasy či diagnostiku přístroje na dálku a zavolání mi na tento telefon: XXX/XXX XXX. Děkuji mnohokrát.

 

Druhý den (čili dnes v neděli) odpoledne mi volali z UPC, že je s největší pravděpodobností chyba na jejich straně a že můj přístroj vykazuje vysokou ztrátovost a je zapotřebí návštěva technika. Očekával jsem tedy datum příjezdu někdy v příštím roce, ale k mému překvapení přijede hned zítra mezi 12:00-14:00!

 

Takže, abych to shrnul - v sobotu jsem přes webový formulář nahlásil problém, v neděli mi zavolali a v pondělí (zítra) dorazí technik. Teda, tak to se mi líbí. Na druhou stranu ještě stále moc nejásám, protože bůhví jak to celé dopadne. Nicméně výsledek napíšu. Mějte se, a abych nezapomněl, bydlím v Sokolově.

Odesláno

Ahoj, tak ti přeji, aby Vám přijel, protože nám poprvé nepřijel a až po dalším telefonátu přijel, ale o týden později. Zatím Ahoj a napiš

Odesláno

Takže jsem se uvolnil ze zaměstnání a dorazil domů, kde už byl technik a pracoval. Překvapilo mě, že to byl starší pán, věkem kolem šedesáti, ale šlo vidět, že tomu opravdu rozumí. Vyměnil účastnickou zásuvku za novou a vše šlape jak má. Tedy, pustil jsem jen pár testů a odjel do práce, ale hned jak dorazím domů, řádně to ozkouším. Vypadá to ale v pořádku, takže první dojem ze zákaznické podpory UPC je výborný.

Odesláno

Já psal přes webový formulář dotaz v pátek v 10.00 dopoledne, odpověď mi dorazila v sobotu večer ve 21.20. Mohli být sice rychleší, ale překvapilo mě, že odpovídají v takovou hodinu :shock:

Odesláno

Ahoj, pokud je to možné, tak se UPC vyhněte. Sám napíšu článek a své zkušenosti na svůj web. Zatím Ahoj

Odesláno

to havros: Viď? Něco se děje, snad už to ale bude jen a jen lepší :lol:

Odesláno

to miki: Ok, hoď pak link.

  • po 4 týdnech...
Odesláno

A k čemu, když požaduje přihlášení???

  • po 4 týdnech...
Odesláno

MIki: ses z toho xboxu asi zblaznil a hodil tam jinej link,ne? Nebo to nejak vysvetli

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community