Návštěvník likli Odesláno 18. prosince 2007 Sdílet Odesláno 18. prosince 2007 Byl jsem zákazník Karnevalu a po přechodu na UPC mě teď došla upomínka,že jim dlužím 540,- za jejich služby.Nikdo mě neinformoval o změně čísla smlouvy,tudíž i o V.S. u plateb které převádím na jejich účet.Částka se mě strhla z účtu jako vždy a teď jí chtějí po mě znovu,ale na nový účet. Chci se zeptat,zda měl někdo stejný problém s UPC? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1163-platby/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník ron Odesláno 19. prosince 2007 Sdílet Odesláno 19. prosince 2007 UPC v tom má neskutečný bordel, to se hned tak nevidí. Sám to posílám na starý účet i VS podle smlouvy s Karnevalem a zatím bez problému. Mě taky nikdo neinformoval o změně těch čísel, takže tak hodlám postupovat i nadále. Jak se dočteš tady: http://www.upczone.cz/viewtopic.php?t=1505, dělají to tak i další. Od září se ti strhávala ta částka bez upomínek? Pošli jim naskenovaný doklad o převodu, nejlíp doporučeně poštou a vybodni se na ně. Maximálně zároveň požádej o zaslání nových bankovních údajů pro platby. Teda, tato firma mě ses svým "zombím" přístupem čím dál víc nasírá... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1163-platby/#findComment-16769 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník halali Odesláno 19. prosince 2007 Sdílet Odesláno 19. prosince 2007 Já to teda platím přes inkaso,za karnevalu jsem měl první dva měsíce zdarma,a teď mám na inkasu normálně platbu pro UPC,nic jsem neměnil,a oni mi taky žádnej dopis o změně čísla účtu neposílali,tak doufám že to chodí tam kam má Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1163-platby/#findComment-16770 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník MichalW Odesláno 5. ledna 2008 Sdílet Odesláno 5. ledna 2008 Mě od pohlcení Karnevalu neikasovali ani jednou současně ve správný termín a současně správné výši. Nejsem úvěrující banka, takže ani jedno inkaso se jim nepovedlo provést. Dovolat na KC se nelze, telefony mají tajná čísla, mail taktéž utajený, místo adresy většinou uvádí jen P.O.Box. Na WWW formulář odpovídají obyčejné operátorky, naprosto zmateně a totální blbosti. Televizi jsem již vypověděl, na net hledám nejvhodnější alternativu. Zatím vrchol je v lednové faktuře účtovaná zdražená TV namísto vrácení přeplatku za dobu od ukončení smluvního vztahu do konce měsíce. Pro neustálý naprostý bordel v účetnictví a opakované pokusy se neoprávněně obohatit na můj úkor,zvažuji udání na Finanční úřad, PČR a ČTÚ. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1163-platby/#findComment-17054 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník chvalnas Odesláno 11. ledna 2008 Sdílet Odesláno 11. ledna 2008 Ahoj, tak já mama podobný problém a jsem už vážně rozzuřen..22.10.2007 jsem vypovídal smlouvu s tím, že z nabídky KLASIK s HBO přejdu na MINI . Bylo mi řečeno že mají 30ti denní výpovědní lhůtu(chápu) a že do 22.11.2007 provedou změnu služeb. Ještě jsem se naivně ptal, zda mám být doma, jestli nebudou potřebovat nějaký podpis atd.Bylo mi řečeno, že ne... 30.11.2007 se nic nedělo, to už bylo po výpovědní lhůtě.Tak jsem nelenil, 45 minut jsem vydržel na drátu, než mě přepojili na operátora CC UPC...Na můj dotaz , že už je po výpovědní lhůtě a nikdo mi nepřijel změnu provést mi bylo sděleno, že je dobře, že volám, jelikož se nikdo nedostal do objektu, nemohli změnu provést... ("Proč mě tedy nikdo nekontaktoval a musím se o to zase starat sám"??)...Sdělil jsem o.k., ale služba měla být vypovězena 22.11.2007, takže doufám, že v lednu už tedy budu platit za službu MINI...Operátorka řeklla samozřejmě, to je naše chyba, služba měla být ukončena k 22.11.2007...4.12. jsem našel v kasliku dodatek, že služba se mění s dovětkem ukončení služby k 22.11.2007 - přesně podle výpovědní lhůty....Takže jsem si říkal fakn je to o.k., od ledna platím 199,-... No a včera jsem našel v kasliku SIPO a na SIPU částka 804 ,- ...Tak teď už vážně nevim, ale mají tam neskutečný bordel a mám už toho opravdu plné zuby ...Máte nědo stejnou zkušenost? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1163-platby/#findComment-17141 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 17. ledna 2008 Sdílet Odesláno 17. ledna 2008 Ja mam ted uplne stejny problem... Platime pres SIPO, 4.12 jsme snizili sluzby na mini a light, ale i na lednovem sipu mame uctovano za classic a komplet - na mail odpovedi vzdy, ze je vse v poradu, pri zadosti o podrobne vysvetleni mi napisou, ze mam uctovaci obdobi od 23. kazdyho mesice.. ok, sluzby nam snizili 8.12 (coz je urcite drive nez 23.12), ale internet i tv jsme platitli na prosincovem SIPU cele, na lednovem taky... To uctuji s 2 mesicnim zpozdenim? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1163-platby/#findComment-17245 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaP Odesláno 17. ledna 2008 Sdílet Odesláno 17. ledna 2008 J.. ale internet i tv jsme platitli na prosincovem SIPU cele, na lednovem taky... To uctuji s 2 mesicnim zpozdenim? V Listopadu hlášena a provedena změna nabídky. Změna nabídky proběhla. Ale lednové SIPO je stále po staru a jsem zvědav zda aspoň v únoru už to bude v pořádku. Takže u Tebe to vidím tak na březen - duben. Citovat 150 Mb/s - Start TC7200 (bridge mod), Router Asus RT-AX55 Litoměřice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1163-platby/#findComment-17247 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 17. ledna 2008 Sdílet Odesláno 17. ledna 2008 Co si pamatuju tak u Karnevalu to chodilo tak ze v platbe se zmena sluzby projevila az o mesic pozdeji, nasledujici mesic pak uctovali nizsi castku o vas preplatek. Neni vylouceno ze nyni za UPC se to nezmenilo. Mozna by nam to tu nekdo z UPC mohl osvetlit. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1163-platby/#findComment-17248 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 12. února 2008 Sdílet Odesláno 12. února 2008 Od 1.2.2008 UPC zřídilo pro úhradu plateb nový bankovní účet 3983815/0300 u ČSOB a.s., který je uváděn ve složenkách a na fakturách. V případě, že hradíte poplatky převodem z účtu, změňte prosím číslo bankovního účtu v co nejbližším Vám vyhovujícím termínu. Tak by me zajimalo jestli jste si toho uz nekdo vsimnul Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1163-platby/#findComment-17570 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 12. února 2008 Sdílet Odesláno 12. února 2008 Dokud mi nepošlou oficiálně dopis, nebo aspon e-mail, tak číslo bankovního účtu nebudu měnit... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1163-platby/#findComment-17583 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.