Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Me to kupodivu sedi, ale jenom v souctu. Za TV platim 2x599 a za net 1x570 + 1x161 :)

Odesláno

Tak jsem volal kvůli vyúčtování na infolinku. Vím, že můžu používat kontaktní formulář, ale tohle jsem raději chtěl vyřešit přes telefon. Když jsem se dostal k té správně volbě (cca 2 minuty), tak mi systém oznámil, že všichni operátoři hovoří, použijte formulář a konec hovoru! Chudáci klienti, kteří nemají připojení k Internetu. To se opakovalo ještě třikrát, až po čtvrté jsem byl sedmý ve frontě.

 

Volal jsem přes Skype, takže mě to stálo pár korun, ale volat z mobilu...

 

 

Nakonec jsem se ale dozvěděl, že vyúčtování sedí, protože mám prý slevu. :D

Odesláno

musíte volat v pátek před pátou, to už tam nikdo nevolá a jste hned na řadě :)

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Opět jsem se skvěle pobavil, určitě nejsem jediný kdo dostal dopis o změně účtu UPC (3983815/0300). Poctivě jsem jako debil změnil povolení inkasa na tento účet a UPC si samozřejmě sáhlo na peníze 14.11. ze STARÉHO účtu, takže jim platba neodešla. A ticho po pěšině, ať si zkusí buzerovat že nemám placeno.....

Odesláno
Opět jsem se skvěle pobavil, určitě nejsem jediný kdo dostal dopis o změně účtu UPC (3983815/0300). Poctivě jsem jako debil změnil povolení inkasa na tento účet a UPC si samozřejmě sáhlo na peníze 14.11. ze STARÉHO účtu, takže jim platba neodešla. A ticho po pěšině, ať si zkusí buzerovat že nemám placeno.....

 

UPC si platbu stáhne ještě tento týden již na nový účet. Stejný problém jsem řešil v minulém měsíci.

Odesláno

Já jim hned radši i psal, nesnáším když někomu dlužím :)

  • po měsíci...
Odesláno

Měl jsem podobný problém akorát se lišil v tom, že mi UPC začalo strhávat peníze na kabelovou televizi kterou jsem si neobjednal. Sice jsem nic nezaplatil protože jsem zablokoval účet a položku vždy nechal vyjmou z plateb SIPO.

Po třech měsících jsem se dověděl, že UPC udělalo smlouvu cizímu zákazníkovi ale napsali tam moje jméno ba dokonce tomu zákazníkovi do smlouvy napsali moje spojovací číslo Sipo. Prostě chyba obchodníka. Již u této společnosti nejsem dal jsem okamžitou výpověď. Není to jedinná firma která provozuje Internet a mohu říct, že jsou i levnější jiné firmy.

Odesláno

s tím si problémy nedělej oni kradou daleko víc, když pošlou zákazníkovi na Sipo srážku za kabelovou televizi ale tento zákazník si nic takového neobjednal.

  • po 2 týdnech...
Odesláno

bych už nikdy UPC nesdělil. Zřídil jsem si Internet u karnevalu a potom to převzala UPC a v loni v říjnu začali problémy a dokonce mi začali strhávat peníze za něco co jsem si nenasmlouval.

U této společnosti se již ničemu nedivím trvalo skoro půl roku než jsem všechno zrušil a vyřídil ale už né u UPC když dávají číslo mého SIPA cizím zákazníkům jak mi bylo sdělěno policií české republiky.

Takže se nikdo nedivte když vám budou něco účtovat navíc.

 

Jedna rada :platíte za internet více jak 500kč? tak službu zrušte a oni vám nabídnoou cenu podstatně nižší.

  • po 2 týdnech...
Odesláno

je jedna z nejhorších služeb již jsem od nich odešel.

Jinak když dáte výpověď tak Vám nabídnou slevu jako třeba mě 50% na jeden rok.

Ale protože mě neustále účtovali za službu kterou jsem si neobjednal tak jsem to s nimi nakonec ukončil a jěště podal oznámení na policii

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community