Odesláno 3. ledna 2008 17 let Jsem dlouholetý uživatel placených kanálů a u UPC jsem od jejich vstupu do ČR, ale to co předvedli letos s úpravou smluvních podmínek hlavně v ceně, které jsem měl s nimi sjednány, již přesáhlo moji poměrně klidnou povahu (úprava bal. Rodina z 290 Kč na 350 Kč se slovy vždyť Vám dáváme skoro 50% slevu, o bal. HBO ani nemluvím). Na klientském centru se se mnou nebavili a prostě mi řekli, že mám služby na měsíc zrušit a pak znova sjednat výhodné podmínky jako nový uživatel. To je konec s placenou televizí v mé rodině, raději budu chodit do divadla, to je lepší "teater". Takhle se vykazují počty nových klientů. Bez komentáře. Toto je klasické vystupování dominantního poskytovatele služeb. Bývalý klient UPC
Odesláno 3. ledna 2008 17 let Ahoj, hlavně mi vadí, že to nikdo neřeší. Je to smutné a opravdu zlatý Karneval. Ahoj
Odesláno 3. ledna 2008 17 let Nebylo lépe, když byly dva kanály ČST a ...... je to stejné ja ko O2, PRE, OEN, ČEZ a pod., nikdo za to nemůže, je to věc trhu a oni pouze na něj reagují ( proč vyplácejí dividendy už nikdo nevysvětl?) nekomentuji vrátil jsem se z divadla za cca 1700 celá rodina a bylo daleko lépe, ale i i to vypouštím a jedu žít na jih
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.