Návštěvník Karlovcová Odesláno 5. ledna 2008 Sdílet Odesláno 5. ledna 2008 Vážení, takový nepořádek jako je u UPC v evidenci jsem ještě nezažila. Když jsem od známého zjistila, že číslo klienta, které bylo popužíváno za Karnevalu bylo přečíslováno(nikdo nic nedal vědět), žádala jsem klientské centrum, aby mi poslali nové číslo. Přišla mi čísla od různých operátorů dvě. Tak jsem opet napsala, aby mi sdělili číslo účtu, na které mám posílat peníze. Po jejich sdělení klientského čísla, které jsem považovala za konečné jsem začala platit 599,- Kč. Najednou mi přišla urgence, že na to druhé číslo neplatím. Jejich klientské centrum mě bylo dokonce schopno mi odpovědět, že platím jenom 299,- a že mám na stejné adrese pouze omezenou nabídku programů. Prosím Vás neznáte někdo E-mailovou adresu přímo na vedení tohoto podniku (obchodní oddělení, nebo nějakého vedoucího, který by to tym byl schopen trochu dát do latě?) Pokud posílám nějaký dotaz vždy to je jenom na operátory a to je zcela na nic. Telefonicky se nejde dovolat. Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1186-nepo%C5%99%C3%A1dek-v-evidenci-k-u%C5%BEivatel%C5%AF-upc/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 5. ledna 2008 Sdílet Odesláno 5. ledna 2008 Bohuzel asi nezbyva nez se dovolat na infolinku a durazne jim domluvit. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1186-nepo%C5%99%C3%A1dek-v-evidenci-k-u%C5%BEivatel%C5%AF-upc/#findComment-17046 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Karlovcová Odesláno 5. ledna 2008 Sdílet Odesláno 5. ledna 2008 Na infolinku jsem včera volala přesně 1 hodinu vcelku a vůbec jsem se nedovolala. Jak jsem zjišťovala není to jenom můj problém. Lidi tam volají, provolají plno peněz a stejně se nedovolají. Já již uvažuji vážně že přejdu na DG TV. Musím to ale ještě prostudovat jaké to má výhody a nevýhody. Zatím hledám nějaké spojení přes E-mail, abych měla písemně potvrzenou moji stížnost. Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1186-nepo%C5%99%C3%A1dek-v-evidenci-k-u%C5%BEivatel%C5%AF-upc/#findComment-17052 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník onak Odesláno 5. ledna 2008 Sdílet Odesláno 5. ledna 2008 Ve všední den zavolejte na jejich linku, ale na automatu namačkejte (myslím, že číslo 1) pro nové zákazníky, pro objednání služeb. Určitě nebudete dlouho čekat a jste spojena s operátorem. Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1186-nepo%C5%99%C3%A1dek-v-evidenci-k-u%C5%BEivatel%C5%AF-upc/#findComment-17055 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 27. ledna 2008 Sdílet Odesláno 27. ledna 2008 Rada od uživatele "ona" už neplatí, volbu 1 vyhradili opravdu jen na OBJEDNÁNÍ SLUŽEB, cokoli jiného znamená ukončení hovoru s operátorem a další telefonát se správnou volbou dle druhu požadavku(ani nepřepojí jinam). Co se týče e-mailové komunikace, tak je na webu UPC formulář a je to možné tedy zaslat bez utrácení za telefon. Formulář je tady: http://web.upc.cz/klpoz/cz/ Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1186-nepo%C5%99%C3%A1dek-v-evidenci-k-u%C5%BEivatel%C5%AF-upc/#findComment-17367 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Karlovcová Odesláno 27. ledna 2008 Sdílet Odesláno 27. ledna 2008 Na tento kontakt jsem psala, aby mi sdělili správné číslo klienta, ale napsalo mi více operáterek, pokaždé jiná a pokaždé jiné číslo zákazníka na stejné jméno. Takový binec co mají tam není snad ani možný. Poslala jsem jim doporučený dopis s kopiemi výpisů plateb 9.1.08 a místo aby na něj odpověděli poslali E-mailem upomínku, že namám zaplaceno.Já hledám E-mail na vedení tohoto bordelu, abych si mohla někde stěžovat a ten nemůžu sehnat. Tímto formulářem se dostanu jenom na operátory. Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1186-nepo%C5%99%C3%A1dek-v-evidenci-k-u%C5%BEivatel%C5%AF-upc/#findComment-17368 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
renca Odesláno 28. ledna 2008 Sdílet Odesláno 28. ledna 2008 Co se týče e-mailové komunikace, tak je na webu UPC formulář a je to možné tedy zaslat bez utrácení za telefon. Formulář je tady:http://web.upc.cz/klpoz/cz/ Tak to je zákazníkům ta bezplatnost k ničemu, když mají poruchu internetu Takže zas chudáci budou viset na placené infolince. Internet 150 - TV Komfort CA modul, modem Cisco 3208 Ostrava Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1186-nepo%C5%99%C3%A1dek-v-evidenci-k-u%C5%BEivatel%C5%AF-upc/#findComment-17373 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Frantisek Odesláno 30. ledna 2008 Sdílet Odesláno 30. ledna 2008 Pokud mate poruchu internetu, doporucil bych volit cislo na technickou podporu internetu (tj. 241005372). Pokud stiknete v IWR automatu č. 1 přepojí Vás na objednávkovou linku, tam vam nepomohou. Na klientské centru se uz ted dovolat da. Jenom se docela divim, ze nekdo vydrzi drzet telefon 1hod. (jen jestli to neni kec). Protoze takhle dlouho by vas to tam ani neudrzelo. Ale je mozny ze to bylo obrazne receno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1186-nepo%C5%99%C3%A1dek-v-evidenci-k-u%C5%BEivatel%C5%AF-upc/#findComment-17424 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník dmnc Odesláno 30. ledna 2008 Sdílet Odesláno 30. ledna 2008 Pokud KC stále funguje stejně jak poslední dobu, kdy čekáte i celou hodinu, tak věřte, že vám to radši už poté operátoři nevezmou. Dejme si ruku na srdce, kdo by jim pak nenadával, že Strach panuje Předpokládám, že na tom pořád z části něco bude! Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1186-nepo%C5%99%C3%A1dek-v-evidenci-k-u%C5%BEivatel%C5%AF-upc/#findComment-17425 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky