Přejít na obsah

OSTRAVA - Dubina,Hrabuvka - vice nez 24h vypadek?

Featured Replies

Odesláno

Zdravim, chci se zeptat ostatnich lidi z Ostravy (konkretne Dubina,Hrabuvka) Jak jim jede Internet? Ja jsem bez netu od vcerejsi cca 11 hodiny odpoledni (Krakovska,Hrabuvka) Kolega dokonce od stredy (Dubina)

 

Je na tom jeste nekdo podobne?

 

Pze dle stranek zadny vypadek hlaseny neni :-(

 

Diky za reakce

Odesláno

Hrabůvka, ul. Oráčová - žádný výpadek jsem nezaznamenal.

Odesláno

Mi to tady v Hrabove taky ta jednou az dvakrat do tydne vypadne a dve tri hodky nejede vubec :-( Vazne kvalita...

Odesláno

Zábřeh bez problémů. Aspoň jsem žadné nespozoroval.

Odesláno

:twisted:

Ostrava-Bělský Les....nám už nejde internet od 4.2. a dovolat se k nim, to je asi zázrak!?!

:evil:

Odesláno

No takze co se tyce toho naseho vypadku 8) Chyba byla stejna jako u kolegy na Dubine. Vypadla nejaka soucastka co se stara o upload :?: takze diky tomu se modem neprihlasil do site a nekomunikoval. Kolega to hlasil ve ctvrtek, v patek prijel technik a behem par minut to opravil. U nas (Hrabuvka, cca kilometr od kolegy) to nejelo uz dva dny, proto jsem tam zavolal.. Volal jsem na 844 115 116 v patek kolem cca 19:00 hod.. Prvni cekani cca 20 minut, je blbe, ze informace o poctu lidi kteri jsou pred Vami se sdeluji az od cca 10. mista. Takze nevite jestli jste 11 nebo 111 :roll: coz pri volani z mobilu je celkem draha informace :P po tech 20 minutach jsem se konecne spojil na ziveho operatora, ktery ale dle meho nazoru funguje jen jako jakasi prvni linie :evil: Zeptal se me jen jestli jsem restartoval modem a kdyz jsem mu rekl ze samozrejme ano a nekolikrat, tak me okamzite prepojil na techniky. Hodit tu hlasku o restartovani modemu do te priblble melodie by mozna usetrilo nervy :) Po dalsich cca 20 minutach cekani jsem se konecne dostal na technika. Ten opravdu vedel o co jde, nasel si nas modem a konstatoval, ze nejede nas vchod a vchod vedlejsi. Bohuzel nevedel jak situaci resit, vzal si cislo a ze prej zavola. Nemozne se stalo skutecnosti, po cca 15 min.se sam ozval a sdelil mi, ze je chyba v tom uploadu jako u kolegy atd... Slibil zaslani technika, ale nebyl si jisty jestli technik chodi resit takoveto veci i o vikendu. V sobotu odpoledne se Internet rozjel, takze technik prisel. Suma sumarum, jejich helpdesk se IMO dost vylepsil, jedine co mi trosku kazi radost je cca 200 korunovy ucet za volani na modrou linku :?

2ajda

normalne to vypis pres internetovy formular. Ja to tak taky udelal a prisla mi odpoved do cca 24hodin (pro jistotu jsem tam ale i volal)

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community