Návštěvník Heady83 Odesláno 1. února 2008 Sdílet Odesláno 1. února 2008 Zdravim, chci se zeptat ostatnich lidi z Ostravy (konkretne Dubina,Hrabuvka) Jak jim jede Internet? Ja jsem bez netu od vcerejsi cca 11 hodiny odpoledni (Krakovska,Hrabuvka) Kolega dokonce od stredy (Dubina) Je na tom jeste nekdo podobne? Pze dle stranek zadny vypadek hlaseny neni Diky za reakce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník gloom Odesláno 2. února 2008 Sdílet Odesláno 2. února 2008 Hrabůvka, ul. Oráčová - žádný výpadek jsem nezaznamenal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 2. února 2008 Sdílet Odesláno 2. února 2008 Mi to tady v Hrabove taky ta jednou az dvakrat do tydne vypadne a dve tri hodky nejede vubec Vazne kvalita... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 3. února 2008 Sdílet Odesláno 3. února 2008 Zábřeh bez problémů. Aspoň jsem žadné nespozoroval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 7. února 2008 Sdílet Odesláno 7. února 2008 Ostrava-Bělský Les....nám už nejde internet od 4.2. a dovolat se k nim, to je asi zázrak!?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Heady83 Odesláno 7. února 2008 Sdílet Odesláno 7. února 2008 No takze co se tyce toho naseho vypadku Chyba byla stejna jako u kolegy na Dubine. Vypadla nejaka soucastka co se stara o upload takze diky tomu se modem neprihlasil do site a nekomunikoval. Kolega to hlasil ve ctvrtek, v patek prijel technik a behem par minut to opravil. U nas (Hrabuvka, cca kilometr od kolegy) to nejelo uz dva dny, proto jsem tam zavolal.. Volal jsem na 844 115 116 v patek kolem cca 19:00 hod.. Prvni cekani cca 20 minut, je blbe, ze informace o poctu lidi kteri jsou pred Vami se sdeluji az od cca 10. mista. Takze nevite jestli jste 11 nebo 111 coz pri volani z mobilu je celkem draha informace po tech 20 minutach jsem se konecne spojil na ziveho operatora, ktery ale dle meho nazoru funguje jen jako jakasi prvni linie Zeptal se me jen jestli jsem restartoval modem a kdyz jsem mu rekl ze samozrejme ano a nekolikrat, tak me okamzite prepojil na techniky. Hodit tu hlasku o restartovani modemu do te priblble melodie by mozna usetrilo nervy Po dalsich cca 20 minutach cekani jsem se konecne dostal na technika. Ten opravdu vedel o co jde, nasel si nas modem a konstatoval, ze nejede nas vchod a vchod vedlejsi. Bohuzel nevedel jak situaci resit, vzal si cislo a ze prej zavola. Nemozne se stalo skutecnosti, po cca 15 min.se sam ozval a sdelil mi, ze je chyba v tom uploadu jako u kolegy atd... Slibil zaslani technika, ale nebyl si jisty jestli technik chodi resit takoveto veci i o vikendu. V sobotu odpoledne se Internet rozjel, takze technik prisel. Suma sumarum, jejich helpdesk se IMO dost vylepsil, jedine co mi trosku kazi radost je cca 200 korunovy ucet za volani na modrou linku 2ajda normalne to vypis pres internetovy formular. Ja to tak taky udelal a prisla mi odpoved do cca 24hodin (pro jistotu jsem tam ale i volal) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.