Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Již delší dobu jsem řešil problémy s mrznutím obrazu,kostičkováním a výpadky. Výměny kabeláže,konektroů,restarty přijímače.Vše k ničemu. Až jsem nakonec sáhl ke galvanickému oddělovači ( cca 220,- Kč ). Prostě je přijímač silně náchylný na rušení vlivem rozdílu potenciálu kabelovka/zařízení zapojené v síti. Možná pro většinu uživatelů hloupé řešení,ale jako jediné funkční.

Odesláno

Tak ten galvanický oddělovač jsem taky zkoušel, ale žádné změny v digitálu jsem se nedočkal. Nutnost jeho použití je v případě připojení PC k TV, tam je rozdíl zemního potenciálu patrný ve zvuku ("patrný" je velmi slabé slovo - vrčí to tak, že bych zešílel :D ). S galvanickým oddělovačem je to v pohodě.

 

Musím uznat, že rozdíl v napětí zemního potenciálu je dost veliký. Naměřil jsem cca 30V. Některé (většina) zařízení to snášejí celkem v pohodě, není tam velký proud, ale pěkně to kope. :scratch:

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek
  • Bílina
Odesláno

Ja nameril dokonce 50 V, ale na kvalitu vysilani to nastesti vliv nema.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Tak to zamrzání obrazu mě taky postihlo. Po výměně STB to moc nebylo, ale poslední měsíc i několikrát denně. Na zprávy digitál už raději vypínám. Jak vypadá ten galvanický oddělovač ? Díky.

Odesláno
  džejar napsal:
Tak to zamrzání obrazu mě taky postihlo. Po výměně STB to moc nebylo, ale poslední měsíc i několikrát denně. Na zprávy digitál už raději vypínám. Jak vypadá ten galvanický oddělovač ? Díky.

 

viz http://shop.olmi.cz/zbozi/730-galvanicky-oddelovac-ground-breaker-5-1000mhz

 

Ale musím za sebe říci, že mě osobně od kostičkování a tuhnutí moc nepomohl, když je chyba u zdroje (UPC) tak tam člověk může strčit třeba intergalaktický oddělovač a stejně to nepomůže. Ale jak říká UPC - nezapomeňte si překontrolovat kabely (nejlépe každý den) :o

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community