Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravim all,

 

koupil sem si router , z modemu sem dal kabel do wan vstupu a druhy kabel z routru do lan karty vo PC , prihlasil sem se pres web rozhrani , spustil automatickou konfiguraci routeru .... a nic :( nepripojim se ... vypnul sem i modem ze zasuvky - pockal asi po 10 min. znovu zapojil ale stejne nic .. prosim poraditemi nekdo nejak kde sem udelal chybu ?nebo kde hledat problem ?

 

.. nema se tam nekde nejak nastavovat ip , dns atd ... ja tomu moc nerozumim jen co vyctu na internetu :(

 

diky vsem

Odesláno

chce to nastavit na routeru MAC adresu modemu.Vetsinou pres RESTORE

Odesláno

sorry :tedy vetsinou v zakladnim nastaveni je WAN's MAC Address a tam tlacitko restore MAC,kliknes nacte se MAC adresa modemu das restart routeru a je to

  • po 5 týdnech...
Odesláno

MAC adresu zadat ručně a je to

Odesláno

a jak zjistím MAC adresu, kterou tam mám zadat...?? díky...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community