Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Osobní zkušenost mi říká UPC UŽ VŽIVOTĚ NE!!!!!!!!!!!! Řešil jsem problém s nedoplatkem cca 500kč který vzniknul nedopatřením na trvalém příkazu. Přišel dopis z UPC ve znění asi takovém "pokud to ihned nedoplatíš skončíš na listině dlužníků" to mě patřičně nazvedlo ze židle a vzal jsem do ruky telefon a to jsem neměl dělat. Dovolat se na UPC s problémem mě stálo 700Kč!!!!!!! Absolutně bez šance něco vyřešit,jediné místo v té jejich samoobsluze kam jsem se ihned dovolal byla linka pro objednání nové služby. Jasně novou ovečku nemůžou nechat čekat. Tak jsem chtěl po nich aby mi dali adresu firmy kde sídlí vedení s tím že tam pojedu udělat trochu pořádek ale problém číslo dva. Všude jen kontakt na klientské centrum a z operátorů to nedostanate. Tak by mě docela zajímalo proč? Jakou mafii živíme?? Co je to za firmu že se schovává za klientské centrum?? Když jsem je chtěl kontaktovat podruhé tak po asi 3marných telefonnich pokusech jsem radši zvolil cestu e-mailu. Zde jsem je několikrát upozornoval že je nemožné je kontaktovat a prosil aby ony mě kontaktovali ale ani jednou se tak nestalo.Následně jsem s nimi ukončil smlouvu a ani mi nedali věděk ke kolikátému dojde k pozastavení služeb. Tohle se vše týkalo kabelové televize a to jsem zvažoval i iternet ale po těchto zkušenostech jsem zvolil cestu konkurence a jsem spokojen. Proto prosím všechny potencionální zákazníky aby velice dobře zvážily zda řeknou své ano této pochybné firmě a zda nebude lepší cesta ke konkurenci. Tolik má zkušenost a jak jsem řekl UPC NIKDY VÍCE............... Zkušenosti též na http://www.lupa.cz/diskuse/456/

Odesláno

Mas platit vole...

Me prestal jet net. tak jsem tam zavolal, hovor dohormady trval asi 15 min. A druhe den prisel borec, vymenil nejaky kontektor na chodbe a vse funguje jak ma. To byl prvni problem za rok.. Zatim jsem spokojeny a jeste me budou zvysovat rychlost ;)

Odesláno
Mas platit vole...

Me prestal jet net. tak jsem tam zavolal, hovor dohormady trval asi 15 min. A druhe den prisel borec, vymenil nejaky kontektor na chodbe a vse funguje jak ma. To byl prvni problem za rok.. Zatim jsem spokojeny a jeste me budou zvysovat rychlost ;)

 

takhle vypadá spokojený zákazník :lol::roll:

Odesláno

Kdyz jste panove lamy a neumite si nic zaridit tak mate smulu.. ja jsem spokojeny a jsem rad,ze je linka spoplatnena, protoze tech par korun me nezabije a nedokazu si predstavit jak bych se vubec dovolal,kdyby to bylo zdarma. Kdyz tam vola kazda tetka :P

Odesláno
Kdyz jste panove lamy a neumite si nic zaridit tak mate smulu.. ja jsem spokojeny a jsem rad,ze je linka spoplatnena, protoze tech par korun me nezabije a nedokazu si predstavit jak bych se vubec dovolal,kdyby to bylo zdarma. Kdyz tam vola kazda tetka :P

 

Přeji ti abys měl takové štěstí s UPC pořád, protože znám lidi, kterým se problém řešil i přes měsíc.

Odesláno

Již půl roku si dopisuji s UPC, dříve Karneval ohledně špatně účtovaných faktur v můj neprospěch. Stále se jen omlouvají, ale nic nedělají pro to aby se problém vyřešil. Když jsem měla od nich pevnou, účtovali mi hovory, které měli bý zdarma atd. prostě monopol..., naštěstí už je možnost volby, sice holt přes satelit, ale proč ne. A co se týče telefonování přes internet, mám 802.cz a jsem nad míru spokojen, paušál 1Kč měsíčně a hovory o mnoho levnější než UPC, a navíc přehledný výpis hovorů a přehled na všemi službami - doporučuji.

Honza

  • po 2 týdnech...
Odesláno

tak teda po přečtení tohohle tématu se trochu bojím...fakt je to tak s UPC strašný??

Odesláno

ja05 ,ať se podíváš na jakýkoli fórum jakýhokoli poskytovatele služeb,tak tam bude převládat kritika,pochvaly píše málokdo.

 

Já mám od UPC jen internet, a jsem maximálně spokojenej,jsem u nich asi rok a neměl jsem nikdy žádnej problém,za ten rok jsem zaznamenal jen párhodinovej výpadek,jinak net šlape tak jak má.

Odesláno

Přesně tak, lidi na diskuzních fórech se většinou vyjadřují jen tehdy, když zrovna něco nešlape nebo je něco rozčílí, když je to v pořádku, tak jsou rádi a nikde to nepíši. Neříkám, že je u UPC všechno OK a že není co zlepšovat, to určitě je, ale to v každé firmě. Já sám mám spoustu připomínek, co by mohlo být lepší a občas to sem taky napíšu.

Ale jinak jsem vcelku spokojen, internet už mám spoustu let a digitální kabelovku víc jak dva roky. Občas se nějaký problém vyskytne, ale vždy se to podařilo celkem rychle vyřešit, většinou to šlape ale tak, jak by mělo. Jsem spokojen jak s netem, tak i s televizí.

  • po měsíci...
Odesláno

Taky si myslím, že UPC NE! Mám pocit, že spolíhají na to, že nikdo jiný takové služby nedokáže poskytnout a ceny drží "nad" normální cenovou hranicí. Možná tomu nerozumím, ale když se podívám na reklamu na Markíze kde za 168Sk je ponuka na kabelové televizi 68 programů (naproti 35-40 programů za 599 Kč) asi "nějaká" rezerva tam určitě bude.

Kdybych chtěl nahrávat nějaký film tak se budu asi už jenom rozčilovat - docela často se stává, že obraz se "zasekne" na pár vteřin - asi tak na 40-50, a pak vesele pokračuje dál. Když bude sportovní přenos klidně se nám stane, že po nahrácve na půlce hřiště uvidím jenom výsledek a když budu mít štěstí možná opakování....

....

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community