Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Můžete mi prosím někdo poradit ohledně exchange serveru? Mám následující problém.

Mám v Microsoft Outlooku nakonfigurované připojení k exchange serveru, který jede přes https. Mám od UPC (tehdy ještě Karnevalu) Motorolu modem a za ním mám připojený router D-Link DI524UP. Pokud jsem připojený počítačem přímo k modemu, čili bez routeru a pustím Outlook, tak mi okamžitě zobrazí přihlašovací dialog na zadání uživ. jména a hesla pro daný exchange. Pokud jsem připojený přes router, tak mi zobrazení dialogu na zadání uživ. jména a hesla trvá cca jednu minutu. V routeru jsem zkoušel nastavit DMZ i přesměrovávání různých portů, zejména porty 110 a 443 (https) ale bez výsledku. Mám vyzkoušeno, že pokud tento daný router zapojím kdekoliv jinde, tj. ne poskytovalele UPC, tak se dialog zobrazí okamžitě i když se připojím kdekoliv jinde na exchange. Tyto problémy tedy vznikají pouze kombinací modemu a routeru poskytovatele UPC. Zkoušel jsem i jéno routery, ale problém je stejný. Můžete mi prosím dát nějaké tipy, čím bych mohl můj problém vyřešit? Byl bych Vám moc vděčný.

Děkuji Vám.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community