Odesláno 8. srpna 2019 5 let historická zkušenost po různém rebrandingu, akvizici, sloučení apod. a minimálně dva kroky Vodafonu z poslední doby mj. účtování po minutách atd. - - - - Praha
Odesláno 8. srpna 2019 5 let Re:David Protože Vodafone je v současnosti ten nejhorší operátor na trhu a znovu zavedl věci které již všude dávno zapadly do bahna minulosti jako účtování po celých minutách. A to co předvádí poslední dobou je spíše absurdní takže je více než jisté že budou dělat všechno pro to aby i zde dostaly ze svých klentů maximum peněz. Myslím že nikdo rozumný nemůže očekávat nějaké výhodnější nabídky nebo snad lepší podmímky než teď UPC nabízí. Jen opravdu silný optimista (hraničící z naivitou) očekává od této změny pozitivní věci a lepší a výhodnější služby 😕 A ono najít vhodnou háhradu tak aby člověk nezůstal bez služeb taky netrvá pár dnů a jak znám Vodafone jekékoliv negativní změny budou velmy špatně dohledatelné. Budou někde zastrčené v tiskové zprávě pod hromadou keců. Ono i ta pravěká změna účtování po celých minutách byla spíše pod čarou a nikde se s tím nechlubyli 😞
Odesláno 8. srpna 2019 5 let Uvidíme, co na nás vymyslí. Kabelový internet není mobilní ani LTE tarif. Jestli dojde k nějakým balíčkům, nechť si každý zváží, zda se mu hodí. Já se hlavně modlím, aby nezprasili samotný internet jako takový. To by bylo kontraproduktivní. Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Odesláno 8. srpna 2019 5 let Neviděl bych to nijak tragicky, protože VF dobře ví, že si musí udržet klienty a na paty mu začnou šlapat konkurenti z T-Mobile a O2 s neomezenými datovými tarify, takže zcela jistě nebude předvádět zhoršení současného stavu a riskovat, že mu klienti utečou. Kvůli tomu UPC nekupoval. - - - - -
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.