Odesláno 19. května 2008 16 let Kvalita odpovědí je skutečně mizerná. Nedávno jsem reklamoval nekvalitní zvuk u Discovery. Závadu jsem popsal poměrně detailně a zdůraznil jsem, že problém nevyskytuje jen v naší domácnosti, abych se vyhnul klasické odpovědi na všechny problémy v sítích UPC. Operátorka mi stejně druhý den napsala, že mi mám zkontrolovat kabely...
Odesláno 21. května 2008 16 let kocour65: a ty jako volas z mobilu? Ja musim zaklepat, ale ja mam zkusenosti dobre. Pred mesicem jsem rusil smlouvu. Pres web odpoved konkretni druhy den, pak telefon cca 10min celkem. Technik si prijel pro modem. Zadny problem.
Odesláno 29. května 2008 16 let Jen tak mimochodem, zkouseli jste nekdo volat na placenou telefonni linku technicke podpory UPC 900 069 908 (uctovani 6 Kc/min.) Zajimalo by me jak dlouha cekaci doba je na teto lince. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 18. ledna 2009 16 let Me by ale zajimalo jaka je momenstalne skutecna realna situace,jake mate zkusenosti z infolinkou UPC z rekneme poslednich tydnu, je to porad tak spatne, nebo uz ty spatne zkusenosti uzivatele proste jen maji zafixovane. Včera před osmou večer jsme měli výpadek všeho (net, digi i analog, upc telefon), takže jsem musela telefonovat z mobilu. Volala jsem na 844111112 (číslo jsem vzala z faktury) a byla jsem mile překvapena - žádné čekání, okamžitě jsem mluvila s operátorem, který hned zjistil jakousi závadu na rozvodně (nebo něco takového ), omlouval se za výpadek a že prý to předá okamžitě technikovi. Za nějaké dvě hodiny to jelo . Jasně, v sobotu večer nepříjemný výpadek, ale prostě může se to stát a jsem ráda, že to opravili V poslední době mě upc spíše štve, takže aspoň že ta info fungovala, když měla. Internet 150 - TV Komfort CA modul, modem Cisco 3208 Ostrava
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.