Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Pokud to dela pouze na jednom kanale a ostatni kanaly v muxu jsou ok, tak to musi byt zavada nekde na distribuci u UPC nebo jeste dal.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Ahoj, chtěl jsem se zeptat na nový SW tohoto přijímače. Jaká verze SW se testuje, a kdy ji konečně pustí do oběhu? Nebo se vyskytly nějaké chyby a zdrží se to?

Odesláno

Ted se testuje posledni finalni verze, pokud bude OK, tak bude v obehu jiz velmi brzy.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
Ahoj, chtěl jsem se zeptat na nový SW tohoto přijímače. Jaká verze SW se testuje, a kdy ji konečně pustí do oběhu? Nebo se vyskytly nějaké chyby a zdrží se to?

 

Novy firmware vyznamne prodluzuje dobu mezi zakuckanimi slovutneho pristroje postaveneho z nejvyzivnejsiho pandiho trusu. Zatimco stavajici firmware vas umel nas_at minimalne jednou za 5 minut 23 sekund, novy jde daleko za hranice ocekavatelneho a prodluzuje tuto dobu na neuveritelnych 5 minut 23,5 sekundy Taky doba samovolneho zapnuti byla na prani divaku zmenena na 1:01 Tym zkusenych

 

Jak vidite, jsem z moznosti nove technologie nadsen.Absenci samoopravnych kody u DVB-C bohate kompenzuji zkusenosti s vyvojem softwaru pocetneho tymu nejzhulenejsich cinsk\ch pubertaku.

Odesláno

To se ani neumíte podepsat pod tak krásná slova? To si za svým textem moc nestojíte .....

Odesláno
To se ani neumíte podepsat pod tak krásná slova? To si za svým textem moc nestojíte .....

 

Jsem to ale drzej parchant. co? Jen do me!

Odesláno
To se ani neumíte podepsat pod tak krásná slova? To si za svým textem moc nestojíte .....

 

Tak to tedy budte rad, ze jsem to nepsal ja. Bylo by to podstatne horsi. Protoze to, co si dovolujete ke mne jako ke svemu zakaznikovi je na povazenou. Zacit prodavat digitalni kabelovku jeste ve fazi alfatestovani si muze usmyslet jen naprosty tupec s IQ lekle akvarijni rybicky. Jsem vami zhnusen. Jeste ze aspon datove sluzby jsou vcelku uchazejici. Televizni cast je ovsem tragicka. Jak od totalnich hovnaru. Jen pro srovnani - ruzni drobni miniposkytovatele internetu umeji pro dodavku konektivity pouzit i mnoho desitek let stare telefonni rozvody. Vy pro TV pry neumite pouzit ani kabelaz par let starou. Jestlipak to je opravdu kabelazi? A mimochodem, to uvodni slibovani HBO HD bylo zcela jiste nahodnym nedorozumenim, ze? Co eurosport HD? Jednani bezela a bezela - kampak nam asi ta jednani dobehla? Taky by me zajimalo, kolikrat jste urgovali, aby ruzni HBO, Spektrum a dalsi prestali vysilat letterboxem a zacli vysilat normalne ? Vsadim se, ze ani jednou, protoze vas zakaznik nezajima.

 

PS: Co kdybyste sem v ramci zverejnovani jmen napsal, ktery inteligent vybral k nasazeni Handany? At uz to bude Holandan nebo Cech, jeho jmeno by se melo zvecnit, protoze tak idiotske rozhodnuti se jen tak nevidi.

PPS: Vsimnete si, ze datovy modem neni od firmy Handan. Neni to tim, ze rozhodnuti o datovych modemech pochazi jeste z predUPC dob? Nemelo by se to napravit? Prece jen doba mezi vypadky internetu by snad taky nemela byt vic nez par hodin, ne?

Odesláno
A mimochodem, to uvodni slibovani HBO HD bylo zcela jiste nahodnym nedorozumenim, ze?

 

Jo tak ja presel v cervnu na digitalni tv s balickovanim UPC light+DVB-C+HBO s neustalym lhanim o tom, ze HBO HD je v cene a to hned z nekolika zdroju. Po zkusebni dobe byl HBO HD samozrejme odpojen, tak doslo na reklamaci. Hosi s UPC teprve 3 mesice od podani reklamaci prisli se zaverem ( a ze jsem to musel nekolikrat urgovat ). To co mi po 3 mesicech reseni je naprosto neuveritelne. Proste jen zopakovali skutecnou situaci, ze HBO HD proste v balicku nelze, a ze se mi pry omlouvaji za "MYLNE" informace. Bohuzel resim to dal, nebot zcela shodne podane informace pred objednanim sluzeb a jejich okamzita zmena po objednani. To nelze povazovat za mylne, nybrz naprosto LZIVE! Veskerou komunikaci mam ulozenou, tak mohu zverejnit, jestli to nekoho zajima.

 

Je neskutecne, jako praktiky UPC pouziva. Prodavaji stylem "jooo, jasne, to tam budete mit". Pak jen poslou omluvu, ale hlavne ze je zakaznik.

Odesláno

To je to čím tady zaplavuju všechny diskuse - otřesnáv kvalita zákaznického centra, levá neví co dělá pravá, atd.

 

Pokud vše funguje, stojí to za ty peníze, mám od jedné společnosti vše - internet, telefon, TV. Ale běda jak je potřeba něco řešit, nebo se něco pokazí.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community