Přejít na obsah

Vrácení modemu


Návštěvník ject9a

Doporučené příspěvky

Návštěvník ject9a

Bydlím v podnájmu, do února 2008 byl internet (aktivovaný před dvěma roky ještě u Karnevalu) napsaný na majitelku bytu a potom od března jsem si ho nechal přepsat na sebe (teď už teda u UPC). Technik mi tady aktivoval net, odpojil a vzal si s sebou starý modem a nainstaloval nový.

 

Cca po měsíci mi volala majitelka bytu, že ji UPC urguje, ať okamžitě vrátí modem, nebo ho budou vymáhat. Poslal jsem jim na UPC teda kopii zakázkového listu, kde se píše o vyzvednutí starého modemu s určitou MAC adresou - ale oni mi napsali zpátky, že majitelka bytu má modem s jinou MAC adresou, který však ještě nevrátila (což není možné, pač jsem ten přístroj osobně předával technikovi).

 

Jak teďka postupovat, když to je vlastně tvrzení proti tvrzení? Já jsem opravdu vracel jeden a ten samý modem, který nám Karneval před 2 roky zapůjčil... Nestalo se vám něco podobného?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...

Podařilo se Vám tuto situaci nějak vyřešit ?? Řeším navlas stejný problém - přepis smlouvy na sebe, výměna modemu, odvoz původního modemu technikem a následné výzvy k navrácení pro původní majitelku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník ject9a

Ano, podařilo se mi tohle vyřešit, ale kdybyste tak věděl, kolik nervů to stálo! UPC pořád tvrdilo, že ten modem ještě majitelka bytu vlastní, já jsem zase pořád stál za svým, že modem byl už vrácen. Navíc, když jsem po nich chtěl, aby mi tedy dali zpátky ten modem, který byl podle nich nesprávný, tak jsem se dozvěděl, že už neexistuje, že byl vyřazen z databáze! No dokonce pak už poslali vymahače, ale toho se ještě podařilo ukecat:-)

 

Nicméně vedle vytrvalého tvrzení, že modem byl už vrácen pomohlo také až to, že jsem se nakonec na zákaznické lince nechal přepojit na kompetentního technika (což taky není lehké) a řekl mu, ať se podívá na logy z mého připojení a najde tam adresu modemu, kterým jsem se po celé období připojoval do jejich sítě. Ta adresa byla logicky jedna a ta samá a stejná jako adresa modemu, který jsem vrátil - potom už konečně vrácení modemu uznali.

 

Ale omluvu od UPC v žádném případě nečekejte.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Dragokazov

UPC si prostě jenom snaží vydělat.. jejich vymahače bych vůbec neřešil taky už tím vyhrožovali ale jejich vymahač nemůže vůbec nic.. jenom starašit :) něco skutečně vymáhat může jen soudní exekutor a UPC by takový soud určitě nevýhrálo.. UPC neřeším.. když se jich nelekneš nakonec stejně nic udělat nemůžou..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník ject9a

Asi na tom něco bude, ale stejně jsem se docela lekl, když se mi ozvala ta vymahačská firma, že si dojedou pro modem. Nejhorší je na tom ale ta arogance celého kolosu UPC, že operátoři si to přehazují jako horkou bramboru a VŮBEC NIKDO to nechce řešit - vždycky jen že to předá kompetentnímu oddělení. To jo, žvásty žvásty žvásty.

 

Ale obrňte se trpělivostí, nedejte se a vytrvejte - mně to vyšlo, tak to vyjde i vám. Hodně štěstí!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník mipo

Jediný důvod všech těchto problémů je ten, že se UPC zbavilo konkurence. Docela by mne zajímalo, kolik námahy stálo, aby to schválil antimonopolní úřad.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník piposek

Tady jsme v čr... cena jednoho podpisu, který nechá firmě vydělat desítky miliard, nemusí u státních institucí překročit ani výši 500 000 korun.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník onak

UPC nikdo konkurence nezbavil. Pochopte, že kabeloví operátoři, kteří si navzájem nezasahují do svých sítí, nejsou pro sebe žádnou konkurencí. UPC zde koupila společnosti v těch místech, kde neměli své sítě, a tak se rozšířili i do dalších lokalit. Nebyl zde ani jeden důvod, proč by antimonopolní úřad neměl dát souhlas.

 

Konkurencí pro UPC například je TO2 ČR, nebo Radiokomunikace apod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Cyclop

tam jsou totálně neschopní včetně uklizeček.

Jinak vůbec nečekejte nějakou omluvu.

Když tam zavoláte tak se Váš hovor nahrává ale když oni volají Vám tak se nenahrává nic.

A nervy s UPC to znám velmi dobře a trvalo to do ůplného skončení služeb.

Takže tak půl roku dokonce mi zkazili i vánoce.

Omluva jen že došlo k administrativní chybě. Ale že to zavinil neschopný obchodník který použil moje data a iniciály jinému zákazníkovi dokonce mu dal do smlouvy i moje spojovací číslo SIPO.

Tak takový problém může čekat každého u této společnosti

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...