Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Asi jsi nekde udelal chybu, ja to ted projistotu zkousel na tom novym FW 1.11 a prevedlo se to bezproblemu (samozrejme FTA program).

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Příspěvek smazán.

Upraveno uživatelem camel_from

Odesláno

A když už máš ten HDD připojený k Linuxu, tak proč nezkopíruješ ty soubory rovnou do PC?

Nebude to rychlejší

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Velmi zajimave :)

Ale kazdy asi nebude chtit vytahovat disk a pripojovat ho k PC,

to uz je reoreticky jednoduzsi ty data rovnou zkopirovat do PC, kdyz uz ten disk tam mam pripojeny, pokud to tedy jde.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Příspěvek smazán

Upraveno uživatelem camel_from

Odesláno
tak sem dneska dostal DVR, neco nahral a zkopiroval do pc

takze v pc mam .hav soubor. kdyz to skusim prohnat programkem hav2ts tak to nejak nemaka, vyhodi mi to akorat spoustu hlasek o skipped data, a z hodinovyho zaznamu to "prevede" jenom par vterin (prehravat to samozdrejme nejde)

nejakej napad?

btw, verze firmware 1.11

Nemáš USB kabel delší než 1,5m (což předepisuje norma pro USB1.1)?
Odesláno

Taky mám hromadu "skipped data" při převodu na .ts - na délce kabelu to nezávisí a dělalo to se všemi firmwary, co jsem měl. Občas zahodí jen něco, občas skoro všechno - nicméně nahrávka v DVR koukatelná je vždycky, takže až tak ty data mizerný nebudou.

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

Co jsem vysledoval, tak ten program HAV to TS vyhazuje vzdy 4,5 kb po kazdych 195 kb, tech 4,5 kb je balast co tam DVR pridava jako jakysi druh kodovani, DVR to prehraje bezproblemu, ale pro PC jsou to normalni data, takze jsou pak v obraze chyby, takze je to nutne prohnat tim softem HaVToTS aby to zkouslo i PC.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Před chvílí jsem volal na UPC a zeptal jsem na omezení nahrávání v souvislosti s novým firmwarem 1.11 přímo u pramene. Bylo mi sděleno, že omezení transferu dat jen na nekódované kanály bylo záměrné a že to rozhodně nebude řešeno opravou firmwaru :x . Takže to vidím tak, že ruším digitál i s Handanem a můžou si to maximálně nabouchat do uší.

Když to takhle udělá hodně zákazníků UPC, možná někomu dojde, že to nebyl zas až tak chytrej obchodní tah. Já osobně jdu dát výpověď ještě dnes ....

Odesláno

Myslim ze tady by mohlo byt urcitym resenim zakoupit vlastni DVR, u jehoz FW tento "problem" nebude a k nemu CAM modul s kartou az ho bude UPC nabizet.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community