Odesláno 3. října 2008 16 let tomus napsal: Uz jsem napsal na technickou podporu, tak snad s tím konecne neco udelaji. Ubehlo 5 dni od odeslani zadosti pres web. formular UPC na opravu, odpoved neprisla zadna a problem stale pretrvava. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 7. října 2008 16 let Ony ty obrázky nejdou hlavně proto, že jsou nalinkované z IP 172.30.58.241. Modří už vědí (adresa z rozsahu pro privátní sítě, webmistrovi v intranetu to pude a na zbytek světa zapomněl)
Odesláno 7. října 2008 16 let No oni mi ani tak ty obrázky nevadili, ale horší je to načítání tý stránky. Ze začátku, když to spustili načítali se i obrázky a běhalo to rychle, kdežto zanedlouho to začalo takhle blbnout s těma obrázkama a rychlostí načítání.
Odesláno 8. října 2008 16 let Sakra uz s tim neco udelejte, neni prece mozny aby ty stranky tak douho blbnuly, zvlast kdyz slouzi pro nastaveni sluzeb. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 26. října 2008 16 let Nemůžete mi někdo poradit, jak se vůbec registrovat? Mám totiž podepsanou smlouvu ještě s Karnevalem, tam je osmimístné číslo zákazníka a spojovací číslo (platíme přes SIPO). Zkoušel jsem tam obě čísla, obě i bez poslední číslice, příjmení s diakritikou i bez, s velkym počátečním písmenem i bez a pořád nic. Chtěl bych to tak nějak dát dohromady s ohledem na změnu služby na 10M po novym roce a nechci to nechat na poslední chvíli.
Odesláno 26. října 2008 16 let Jiras napsal: Nemůžete mi někdo poradit, jak se vůbec registrovat? Mám totiž podepsanou smlouvu ještě s Karnevalem, tam je osmimístné číslo zákazníka a spojovací číslo (platíme přes SIPO). Zkoušel jsem tam obě čísla, obě i bez poslední číslice, příjmení s diakritikou i bez, s velkym počátečním písmenem i bez a pořád nic. Chtěl bych to tak nějak dát dohromady s ohledem na změnu služby na 10M po novym roce a nechci to nechat na poslední chvíli. zavolej nebo napiš na upc, kde dostaneš aktuální údaje, původní papír můžeš odložit do modrýho kontejneru... - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 28. října 2008 16 let Tak jsem v neděli večer napsal, dnes přišla odpověď s novým zákaznickým číslem a vše funguje. Staré číslo je opravdu na prd, došlo k přečíslování. Na jednu stranu mě potěšilo, že odpověď přijde opravdu do 48 hodin a to i když je dnes státní svátek, ale taky se UPC mohlo obtěžovat a zákazníky přebrané od Karnevalu o přečíslování informovat samo...
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.