Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

nene taky nefunguje nactou se me jen texty :)

Odesláno

mne se ta stranka vubec nenacte, ani doma, ani v praci.. :roll:

Odesláno

Taky se me nactou jen texty :lol:

Odesláno
  tomus napsal:
Uz jsem napsal na technickou podporu, tak snad s tím konecne neco udelaji.

Ubehlo 5 dni od odeslani zadosti pres web. formular UPC na opravu, odpoved neprisla zadna a problem stale pretrvava. :roll:

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Ony ty obrázky nejdou hlavně proto, že jsou nalinkované z IP 172.30.58.241. Modří už vědí :)

(adresa z rozsahu pro privátní sítě, webmistrovi v intranetu to pude a na zbytek světa zapomněl)

Odesláno

No oni mi ani tak ty obrázky nevadili, ale horší je to načítání tý stránky. Ze začátku, když to spustili načítali se i obrázky a běhalo to rychle, kdežto zanedlouho to začalo takhle blbnout s těma obrázkama a rychlostí načítání.

Odesláno

Sakra uz s tim neco udelejte, neni prece mozny aby ty stranky tak douho blbnuly, zvlast kdyz slouzi pro nastaveni sluzeb. :!::!::!::evil:

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po 3 týdnech...
Odesláno

Nemůžete mi někdo poradit, jak se vůbec registrovat? Mám totiž podepsanou smlouvu ještě s Karnevalem, tam je osmimístné číslo zákazníka a spojovací číslo (platíme přes SIPO). Zkoušel jsem tam obě čísla, obě i bez poslední číslice, příjmení s diakritikou i bez, s velkym počátečním písmenem i bez a pořád nic. Chtěl bych to tak nějak dát dohromady s ohledem na změnu služby na 10M po novym roce a nechci to nechat na poslední chvíli.

Odesláno
  Jiras napsal:
Nemůžete mi někdo poradit, jak se vůbec registrovat? Mám totiž podepsanou smlouvu ještě s Karnevalem, tam je osmimístné číslo zákazníka a spojovací číslo (platíme přes SIPO). Zkoušel jsem tam obě čísla, obě i bez poslední číslice, příjmení s diakritikou i bez, s velkym počátečním písmenem i bez a pořád nic. Chtěl bych to tak nějak dát dohromady s ohledem na změnu služby na 10M po novym roce a nechci to nechat na poslední chvíli.

zavolej nebo napiš na upc, kde dostaneš aktuální údaje, původní papír můžeš odložit do modrýho kontejneru... :wink:

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Tak jsem v neděli večer napsal, dnes přišla odpověď s novým zákaznickým číslem a vše funguje. Staré číslo je opravdu na prd, došlo k přečíslování. Na jednu stranu mě potěšilo, že odpověď přijde opravdu do 48 hodin a to i když je dnes státní svátek, ale taky se UPC mohlo obtěžovat a zákazníky přebrané od Karnevalu o přečíslování informovat samo...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community