Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Uz jsem napsal na technickou podporu, tak snad s tím konecne neco udelaji.

Ubehlo 5 dni od odeslani zadosti pres web. formular UPC na opravu, odpoved neprisla zadna a problem stale pretrvava. :roll:

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/1391-httpsregistraceupccz/page/3/#findComment-22499
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník onak

No oni mi ani tak ty obrázky nevadili, ale horší je to načítání tý stránky. Ze začátku, když to spustili načítali se i obrázky a běhalo to rychle, kdežto zanedlouho to začalo takhle blbnout s těma obrázkama a rychlostí načítání.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/1391-httpsregistraceupccz/page/3/#findComment-22647
Sdílet na ostatní stránky

  • po 3 týdnech...

Nemůžete mi někdo poradit, jak se vůbec registrovat? Mám totiž podepsanou smlouvu ještě s Karnevalem, tam je osmimístné číslo zákazníka a spojovací číslo (platíme přes SIPO). Zkoušel jsem tam obě čísla, obě i bez poslední číslice, příjmení s diakritikou i bez, s velkym počátečním písmenem i bez a pořád nic. Chtěl bych to tak nějak dát dohromady s ohledem na změnu služby na 10M po novym roce a nechci to nechat na poslední chvíli.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/1391-httpsregistraceupccz/page/3/#findComment-23318
Sdílet na ostatní stránky

Nemůžete mi někdo poradit, jak se vůbec registrovat? Mám totiž podepsanou smlouvu ještě s Karnevalem, tam je osmimístné číslo zákazníka a spojovací číslo (platíme přes SIPO). Zkoušel jsem tam obě čísla, obě i bez poslední číslice, příjmení s diakritikou i bez, s velkym počátečním písmenem i bez a pořád nic. Chtěl bych to tak nějak dát dohromady s ohledem na změnu služby na 10M po novym roce a nechci to nechat na poslední chvíli.

zavolej nebo napiš na upc, kde dostaneš aktuální údaje, původní papír můžeš odložit do modrýho kontejneru... :wink:

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/1391-httpsregistraceupccz/page/3/#findComment-23324
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem v neděli večer napsal, dnes přišla odpověď s novým zákaznickým číslem a vše funguje. Staré číslo je opravdu na prd, došlo k přečíslování. Na jednu stranu mě potěšilo, že odpověď přijde opravdu do 48 hodin a to i když je dnes státní svátek, ale taky se UPC mohlo obtěžovat a zákazníky přebrané od Karnevalu o přečíslování informovat samo...

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/1391-httpsregistraceupccz/page/3/#findComment-23501
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...