Přejít na obsah

https://registrace.upc.cz/


Ondrej1

Doporučené příspěvky

Tak jsem v neděli večer napsal, dnes přišla odpověď s novým zákaznickým číslem a vše funguje. Staré číslo je opravdu na prd, došlo k přečíslování. Na jednu stranu mě potěšilo, že odpověď přijde opravdu do 48 hodin a to i když je dnes státní svátek, ale taky se UPC mohlo obtěžovat a zákazníky přebrané od Karnevalu o přečíslování informovat samo...

no mne napsali akorat ze to predali technickymu oddeleni a to se uz neozvalo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sakra, me to uz asi mesic nefunguje. jsem jediny ? porad mi to pise neplatne uzivatelske jmeno ci heslo.

ne nejsi jedinny, ale u upc takove detaily neresi maximalne, kdyz by si jim neco dluzil tak se tim mozna budou zabyvat :D, podle mne uz zamestnavaj jen tupe operatory a managery

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...

Může mi někdo prozradit,kde najdu informace o tom,kolik toho za měsíc nasosám? dřív to bylo v mailu karnevalu,ale teď to nemůžu najít

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...
Teď to nikde nenajdeš, protože tento údaj již, po zrušení datových limitů, není důležitý.

 

Ja v ceniku pomerne jednoznacne vidim:

"* Rychlost je vyjádřena v kbit/s: downstream (k uživateli) / upstream (od uživatele) pro přenos ethernetových rámců na vnitřní síti UPC. Společnost uplatňuje tzv. Fair Use Policy (FUP) dle

Všeobecných obchodních podmínek."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 3 týdnech...

Mám úplně stejný problém s mailem. Posílání v pohodě, ale příjem pošty.. taktéž mi to napise, chybné uživatelské jméno nebo heslo, nevim, nejake podivné...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...

Tak jsem poslal dotaz na nefunkcnost nekterych veci na https://registrace.upc.cz

a zde je odpoved, (mimochodem odpoved jsem z KC dostal za neuveritelne 3 minuty):

 

Již delší dobu přetrvává problém s funkčností webového rozhraní určeného pro správu uživatelského účtu na adrese:
https://registrace.upc.cz/selfcare/

1. Pokud zapomenu heslo pro vstup do systému a vyžádám si jeho zaslání prostřednictvím emailu
(na adrese: https://registrace.upc.cz/selfcare/forgotten-password.jsp),
přijde mě sice e-mail, ale žádné informace neobsahuje.
V textu zprávy je pouze: "Vá?ený zákazníku," a nic víc, žádná příloha ani nic dalšího.

2. V systému (správa infrastruktury /správa počítače)  nenfunguje korektně možnost přiřazení pevné IP adresy k nějaké MAC adrese,
sice tam je možnost nadefinovat si MAC adresu, ale uplně tam chybí k ní přiřadit nějakou IP adresu.

 

Odpoved z KC:

 

O tomto problému víme, je v řešení. Celý portál registrace de facto není funkční a je stále v úpravách. MAC adresu můžeme změnit my, stačí, když nám ji napíšete, např. takto po mailu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 3 týdnech...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...