Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
O tomto problému víme, je v řešení. Celý portál registrace de facto není funkční a je stále v úpravách. MAC adresu můžeme změnit my, stačí, když nám ji napíšete, např. takto po mailu.

Tak jen pro pripomenuti, ubehly vice jak 2 mesice a sluzba je stale beze zmeny k lepsimu. :cry:

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Jak nečekané :-D

Odesláno

tak registrace.upc.cz patří mezi doplňky, který je v současnosti trápěj asi nejmíň... nefunguje to nijak závratně, ale emaily by tam jít nastavit měly, víc neni potřeba... i když mají nějakej webovej prostor se směšnou kapacitou v ceníku jako součást služby, to je to poslední, co zrovna mě tíží... :lol: když se to tak veme, i ty jejich emaily sou celkem na nic... k čemu si někdo bude dělat @upcmail.cz, když může ukončit smlouvu a musí to měnit, což je v případě velkýho množství kontaktů zdlouhavý... možná to mají jako prostředek k udržení klienta do poslední chvíle, kdy právě email je to poslední, co ho drží u upc... :lol:

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
  • po měsících...
Odesláno

Již delší dobu přetrvává problém s funkčností webového rozhraní určeného pro správu uživatelského účtu na adrese:
https://registrace.upc.cz/selfcare/

1. Pokud zapomenu heslo pro vstup do systému a vyžádám si jeho zaslání prostřednictvím emailu
(na adrese: https://registrace.upc.cz/selfcare/forgotten-password.jsp),
přijde mě sice e-mail, ale žádné informace neobsahuje.
V textu zprávy je pouze: "Vá?ený zákazníku," a nic víc, žádná příloha ani nic dalšího.

Tak tento problém stále přetrvává :shock:

 

A jak je to s timhle https://my.upc.cz/cz/StartPage.aspx ?

Když se tam pokusím provést registraci, zadám příjmení a číslo smlouvy a stejně mi to napíše "Uživatel nenalezen".

Odesláno

Záleží na tom jaké číslo smlouvy zde člověk píše a v jakém tvaru.

Já po několika letech až po zaslání požadavku přes klientský formulář zjistil, jaké mám číslo smlouvy.

Ani netuším kdy se mi změnilo, zřejmě při přechodu z Karnevalu do UPC.

Dnes jsem si pro změnu po mnoha letech zažádal o zasílání faktury. Platil jsem vždy přes SIPO, a žádnou fakturu jsem nedostával, takže ani tady jsem si číslo smlouvy nemohl zjistit.

Odesláno

Mně jednou na infolince sdělili, že moje číslo smlouvy je to číslo, které je na SIPu, takže tam zadávam to.

Odesláno

No jo, to jsou věci. Je to ono. :o

Odesláno

No ja resil podobny problem, ve skutecnosti je to tak, ze to cislo co je na SIPU neni cele cislo smlouvy, ale jen cast.

Napr. u me tam chybelo jeste jedno cisilko, proto se kouknete do vaci papirove smlouvy s UPC a tam by to cislo melo byt uvedene cele.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

U mne je to stejné jako u "tomuse" - na SIPU mi chybí poslední číslo.

V mém případě 0 ( nula ).

  • 150 Mb/s
  • -
  • Start
  • TC7200 (bridge mod), Router Asus RT-AX55
  • Litoměřice
Odesláno

Číslo smlouvy obsahuje sedm až osm číslic. Např. 1234567-8

Na SIPU je uvedeno číslo bez toho za pomlčkou a je tam uvedeno jako detail. Číslo v tomhle tvaru je také uvedeno na zakázkovém listě.

Na smlouvě je uvedeno celé stejně jako na faktuře kde to je jako variabilní symbol - číslo klientského účtu.

 

Pro registraci do Moje UPC je potřeba číslo celé.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community