Odesláno 25. listopadu 2008 16 let sakra, me to uz asi mesic nefunguje. jsem jediny ? porad mi to pise neplatne uzivatelske jmeno ci heslo.
Odesláno 25. listopadu 2008 16 let Tak jsem v neděli večer napsal, dnes přišla odpověď s novým zákaznickým číslem a vše funguje. Staré číslo je opravdu na prd, došlo k přečíslování. Na jednu stranu mě potěšilo, že odpověď přijde opravdu do 48 hodin a to i když je dnes státní svátek, ale taky se UPC mohlo obtěžovat a zákazníky přebrané od Karnevalu o přečíslování informovat samo... no mne napsali akorat ze to predali technickymu oddeleni a to se uz neozvalo
Odesláno 25. listopadu 2008 16 let sakra, me to uz asi mesic nefunguje. jsem jediny ? porad mi to pise neplatne uzivatelske jmeno ci heslo. ne nejsi jedinny, ale u upc takove detaily neresi maximalne, kdyz by si jim neco dluzil tak se tim mozna budou zabyvat , podle mne uz zamestnavaj jen tupe operatory a managery
Odesláno 11. ledna 2009 16 let Může mi někdo prozradit,kde najdu informace o tom,kolik toho za měsíc nasosám? dřív to bylo v mailu karnevalu,ale teď to nemůžu najít
Odesláno 11. ledna 2009 16 let Teď to nikde nenajdeš, protože tento údaj již, po zrušení datových limitů, není důležitý.
Odesláno 24. ledna 2009 16 let Teď to nikde nenajdeš, protože tento údaj již, po zrušení datových limitů, není důležitý. Ja v ceniku pomerne jednoznacne vidim: "* Rychlost je vyjádřena v kbit/s: downstream (k uživateli) / upstream (od uživatele) pro přenos ethernetových rámců na vnitřní síti UPC. Společnost uplatňuje tzv. Fair Use Policy (FUP) dle Všeobecných obchodních podmínek."
Odesláno 24. ledna 2009 16 let Ano, ale prakticky se FUP uplatnuje maximalne na omezeni rychlosti stahovani u P2P siti. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 9. února 2009 16 let Mám úplně stejný problém s mailem. Posílání v pohodě, ale příjem pošty.. taktéž mi to napise, chybné uživatelské jméno nebo heslo, nevim, nejake podivné...
Odesláno 12. března 2009 16 let Tak jsem poslal dotaz na nefunkcnost nekterych veci na https://registrace.upc.cz a zde je odpoved, (mimochodem odpoved jsem z KC dostal za neuveritelne 3 minuty): Již delší dobu přetrvává problém s funkčností webového rozhraní určeného pro správu uživatelského účtu na adrese: https://registrace.upc.cz/selfcare/ 1. Pokud zapomenu heslo pro vstup do systému a vyžádám si jeho zaslání prostřednictvím emailu (na adrese: https://registrace.upc.cz/selfcare/forgotten-password.jsp), přijde mě sice e-mail, ale žádné informace neobsahuje. V textu zprávy je pouze: "Vá?ený zákazníku," a nic víc, žádná příloha ani nic dalšího. 2. V systému (správa infrastruktury /správa počítače) nenfunguje korektně možnost přiřazení pevné IP adresy k nějaké MAC adrese, sice tam je možnost nadefinovat si MAC adresu, ale uplně tam chybí k ní přiřadit nějakou IP adresu. Odpoved z KC: O tomto problému víme, je v řešení. Celý portál registrace de facto není funkční a je stále v úpravách. MAC adresu můžeme změnit my, stačí, když nám ji napíšete, např. takto po mailu. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 30. března 2009 16 let No tak to je uspech, ze uz to aspon povazuji za problem a "je v reseni", me jeste v listopadu (a pak znovu v lednu) tvridili, ze to funguje v poradku
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.