Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Pokud zde jsou technici UPC: Dnes asi v 8"30 jsem zjistil, že v kabelovém rozvodu není přítomen žádný televizní signál, analogový ani digitální, internet je přitom zcela funkční. Žádnou zprávu o plánované odstávce jsem neobdržel (!). Vyplnil a odeslal jsem kontaktní formulář a čekám... V 9"15 porucha trvá

Teplice

Upraveno uživatelem Návštěvník

Odesláno

Louny nämlich to samé. A trvá to od 7:55.... :x

  • po měsíci...
Odesláno

30.7.2008 vypadl signál po obědě(přesný čas nevím).V 17.00 jsem odeslal dotaz na

UPC.Odpověď přišla ve 22.32!!!(Porucha optického kabelu).Tato porucha byla nejen v Teplickém okrese. :oops:

Odesláno

Technik tu je :)

 

chyba nastala na trase v chomutove , nejaka stavebni firma narusila nasi paterni sit ..dopadlo to tak ze po celach severnich cehach nesla televize jak analog tak digitalni .. sit na internet zustala neporusena...tomuhle se nedalo bohuzel zabranit ...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community