Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dobri den chcem sa opytat co mam robit ak mam zapnuty....nainstalovany COMPAL CH7465LG a mam aj nastavemu siet ....pise mi ze som aj online ....pripojim sa cez wifi pise mi ze som pripojeny ale ziadna stranka mi nejde nacitat ani nic.....pise mi aj rychlost internetu aj zze internet ide.......co mam spravit

  • Slamb změnil název na Nejdou mi stránky
Odesláno

Pro tyhle pripady je prece technicka podpora, ne? Nakonec jeden "technik" z UPC sem chodi, tak by mel pomoci..

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Odesláno

@adrian1324 Obraťte se přímo na technickou podporu Vaší společnosti, tedy na UPC Broadband Slovakia.

@homberg Jestli to v uvozovkách má být přezdívka jednoho zdejšího uživatele, pak mu tato osoba od 1.8. moc nepomůže, když došlo k oddělení UPC CZ a UPC SK.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community