Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dík za info, ráno už net šel tak jak měl :wink: akorát je mi divný že ani technická podpora neví co mají za problém.

  • po měsíci...
Odesláno

Dnes vypadky prubezne po cely den - Sokolov, Plzen. Asi nejaka vetsi akce :(

Odesláno

Potvrzuji celorepublikový výpadek! Dle instrukcí hlasového automatu stačilo vypojit na 20sec. modem ze síťě a do 20min. by měl začít fungovat. 20minut dle UPC skutečnost 3hodiny. Lokalita Děčín

Odesláno

Ahoj, chtěl bych se Vás zeptat, zda vám chodí internet, protože já již od včerejšího dne dělám vše podle instrukcí, ale internet mi jde vždy tak jednu hodinu a poté musím opět restartovat modem, aby opět internet šel. Vše začalo včerejším dnem, kdy UPC provádělo nějaké ty změny na síti. Tedy net mi jde hodinu a poté až po restartu modemu. Máte někdo podobný problém ? Až do včerejšího dne nebyl problém. Děkuji za odpověď. Ahoj

Odesláno
Ahoj, chtěl bych se Vás zeptat, zda vám chodí internet, protože já již od včerejšího dne dělám vše podle instrukcí, ale internet mi jde vždy tak jednu hodinu a poté musím opět restartovat modem, aby opět internet šel. Vše začalo včerejším dnem, kdy UPC provádělo nějaké ty změny na síti. Tedy net mi jde hodinu a poté až po restartu modemu. Máte někdo podobný problém ? Až do včerejšího dne nebyl problém. Děkuji za odpověď. Ahoj

stejný problémy v Brně. Už mě to pěkně vytáčí !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odesláno

Potvrzuji, vždycky chvilku to jede a pak výpadek, tak restartuju modem chvilku net funguje a znova výpadek. Chci si založit účet u banky a zaboha se nemůžu dostat do konečné fáze. :scratch: Lokalita Brno.

Odesláno

A máte router? Bez routeru tyhle problémy nejsou.

Odesláno

V Malešicích internet funguje, ale nejde odesílat emaily přes smtp server už od neděle, volal jsem na podporu v neděli, že prý dělají něco s databázemi, že to půjde ráno. Dostal jsem se k tomu v pondělí večer, restartoval modem, ale stejně nic. Volat na podporu už nejde, všichni operátoři jsou vytíženi a vypadne to...

Jsme o den dál a sice jiná chyba, nicméně smtp stále nejde, teď chce heslo a žádné z těch co by byly pravděpodobné nefunguje.

Používám na poštu SeaMonkey (Mozilla). Tři dny plus odpojená hotline večer, tomu říkám služba na houby....

Odesláno

Ahoj nyní jsem se na chvilku vrátil z práce a než jsem odjel, tak jsem odpojil router a opravdu to bez něj chodí. Každopádně mi router a net před tím, než UPC začalo něco provádět chodil a nebyl jediný problém s routerem. Tedy mám pocit, že UPC změnilo nějak nastavení a díky tomu, nyní nejde router. Každopádně na UPC ten operátor hned přiznal, že to bude chyba u nich, ale ještě mi řekl, že než pošle technika, tak ať odpojím router a ono ejhle net chodí. Budu se muset podívat do setupu routeru a zjistit, co se vlastně stalo. Každopádně operátor ochotný a až na tu klasiku ohledně dovolání vše v pořádku. Tedy pokud má někdo podobný problém, tak nejdříve to zkuste bez routeru,switche atd. No až budu mít více času, tak připojím router a budu zjišťovat, co nastavit. Zatím Ahoj

Odesláno

ahojte vcera 13. srpna sem mel vypadek od 22:30 do 23:30 a ted koukam ze se mi zmenila ip .. o jedno cislo dolu. Stalo se vam neco podobneho take ?

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community