Odesláno 29. června 2008 16 let Zdravim, neděle 29.6.08 tak mi jde jen základní nabídka, všude jinde píše "není přístup" Lokalita Plzeň.
Odesláno 29. června 2008 16 let dyt ty lamy o vikendu nedělají, mají tam jen záznamník. Ach bože to snad neni tejden, kdy bych neměl nějaký problém. Nechápu, proč nedělají 24 hodinovou službu, za tyhle věci bych je nakopal, jsou to diletanti. To i go linka u telefoniky bere hovory v půl noci lidem, kterí provolej za měsíc 15 korun. já platím 1300 a je jim to ukradený, hlavně že platím.
Odesláno 29. června 2008 16 let Ten zaznamnik pravidelne vybiraji, takze nemej obavy. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 29. června 2008 16 let Ten zaznamnik pravidelne vybiraji, takze nemej obavy. Napsal jsem mail na tech jejich stránkách a nic. Myslíš, že telefony poslouchaj a poštu nečtou. Mě přijde , že nedělaj oboji
Odesláno 29. června 2008 16 let Zrejme problem s obnovenim nabidky, asi pak poslou obnovovaci signal, takze nech STB zapnute. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 29. června 2008 16 let Telefonní hovor nahraný na záznamník vybírají pravidelně - mám to vyzkoušené. E-maily čtou taky, ale nevím za jak dlouho - přeci jenom na svých stránkách mají garanci odpovědi na e-maily do 48 hodin. Takže raději bych volal na ten záznamník.
Odesláno 30. června 2008 16 let No ale stejně to považuju za těžkej výsměch lidem, zcela ve stylu "nemáme konkurenci tak s váma můžeme orat", přijde mi neuvěřitelný jak firma která nějakýmu půl milionu zákazníků poskytuje služby zejména v tzv. mimopracovních hodinách v tyto hodiny nemá klientskou linku.... myslíte že by si to třeba nějaký dodavatel outsourcovaných IT služeb (ev. jakékoli jiné konkurenční prostředí) vůči tak velké klientele mohl dovolit? - i řádově menší webhosteří mají nonstop support.....! Za mnohaletou éru co mám kabel (tehdy ještě kabel+ ) se myslím ještě nestalo, že by se na ten telefonát na záznamník ozvali - obvykle to sice třeba druhý den už fungovalo, ale co je mi to platný, že - když jsem v práci. A to některé jejich služby fungují JENOM v dobu kdy není možno se s někým spojit a řešit jejich nefunkčnost ... nějaká náhrada, cha cha cha zákazníku. Se službami jako takovými jsem spokojený ale ta povýšenost UPC to je běs!
Odesláno 2. července 2008 16 let Poslali mi ráno v pondělí v 10:00 mail, že mi poslali na setobox nějaký informace, tak sem tam zavolal a ptal se, jestli jejich setobox přijme tu informaci, když je vyplý ? Co myslíte že následovalo????? No to jistě nedojde, mi odpověděl pán na infolince, po dotazu a proč, když na mě maj telefon a mail mě třeba nenapsali/zavolali, abych ho nechal zaplý, mi řekl, že je to chyba a že to toho operátora asi nenapadlo! Bože co tam pracuje za lidi !!!!! Nejsmutnější je, že pro ně byl problém vyřešen a já provolal zbytečně dalších 20 minut z mého. Kvůli nějakému chytrákovi, co si myslí, že v pracovní den čumim na bednu, když mi navíc nefunguje. Vážně už uvažuji o ČOI nebo tak, abych platil za neschopnost někoho, kdo to má ještě placený! Asi se z celého UPC po***u !
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.