Návštěvník petro_cz Odesláno 29. června 2008 Sdílet Odesláno 29. června 2008 Zdravim, neděle 29.6.08 tak mi jde jen základní nabídka, všude jinde píše "není přístup" Lokalita Plzeň. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1419-nejde-pln%C3%A1-nab%C3%ADdka/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 29. června 2008 Sdílet Odesláno 29. června 2008 Mně to na Košutce jede... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1419-nejde-pln%C3%A1-nab%C3%ADdka/#findComment-20250 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Volvo245 Odesláno 29. června 2008 Sdílet Odesláno 29. června 2008 hmm zavolej nebo napiš na klientský o refresh STB Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1419-nejde-pln%C3%A1-nab%C3%ADdka/#findComment-20252 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník petro_cz Odesláno 29. června 2008 Sdílet Odesláno 29. června 2008 dyt ty lamy o vikendu nedělají, mají tam jen záznamník. Ach bože to snad neni tejden, kdy bych neměl nějaký problém. Nechápu, proč nedělají 24 hodinovou službu, za tyhle věci bych je nakopal, jsou to diletanti. To i go linka u telefoniky bere hovory v půl noci lidem, kterí provolej za měsíc 15 korun. já platím 1300 a je jim to ukradený, hlavně že platím. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1419-nejde-pln%C3%A1-nab%C3%ADdka/#findComment-20254 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 29. června 2008 Sdílet Odesláno 29. června 2008 Ten zaznamnik pravidelne vybiraji, takze nemej obavy. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1419-nejde-pln%C3%A1-nab%C3%ADdka/#findComment-20255 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník petro_cz Odesláno 29. června 2008 Sdílet Odesláno 29. června 2008 Ten zaznamnik pravidelne vybiraji, takze nemej obavy. Napsal jsem mail na tech jejich stránkách a nic. Myslíš, že telefony poslouchaj a poštu nečtou. Mě přijde , že nedělaj oboji Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1419-nejde-pln%C3%A1-nab%C3%ADdka/#findComment-20257 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 29. června 2008 Sdílet Odesláno 29. června 2008 Zrejme problem s obnovenim nabidky, asi pak poslou obnovovaci signal, takze nech STB zapnute. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1419-nejde-pln%C3%A1-nab%C3%ADdka/#findComment-20258 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník onak Odesláno 29. června 2008 Sdílet Odesláno 29. června 2008 Telefonní hovor nahraný na záznamník vybírají pravidelně - mám to vyzkoušené. E-maily čtou taky, ale nevím za jak dlouho - přeci jenom na svých stránkách mají garanci odpovědi na e-maily do 48 hodin. Takže raději bych volal na ten záznamník. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1419-nejde-pln%C3%A1-nab%C3%ADdka/#findComment-20259 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník ppp Odesláno 30. června 2008 Sdílet Odesláno 30. června 2008 No ale stejně to považuju za těžkej výsměch lidem, zcela ve stylu "nemáme konkurenci tak s váma můžeme orat", přijde mi neuvěřitelný jak firma která nějakýmu půl milionu zákazníků poskytuje služby zejména v tzv. mimopracovních hodinách v tyto hodiny nemá klientskou linku.... myslíte že by si to třeba nějaký dodavatel outsourcovaných IT služeb (ev. jakékoli jiné konkurenční prostředí) vůči tak velké klientele mohl dovolit? - i řádově menší webhosteří mají nonstop support.....! Za mnohaletou éru co mám kabel (tehdy ještě kabel+ ) se myslím ještě nestalo, že by se na ten telefonát na záznamník ozvali - obvykle to sice třeba druhý den už fungovalo, ale co je mi to platný, že - když jsem v práci. A to některé jejich služby fungují JENOM v dobu kdy není možno se s někým spojit a řešit jejich nefunkčnost ... nějaká náhrada, cha cha cha zákazníku. Se službami jako takovými jsem spokojený ale ta povýšenost UPC to je běs! Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1419-nejde-pln%C3%A1-nab%C3%ADdka/#findComment-20279 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník petro_cz Odesláno 2. července 2008 Sdílet Odesláno 2. července 2008 Poslali mi ráno v pondělí v 10:00 mail, že mi poslali na setobox nějaký informace, tak sem tam zavolal a ptal se, jestli jejich setobox přijme tu informaci, když je vyplý ? Co myslíte že následovalo????? No to jistě nedojde, mi odpověděl pán na infolince, po dotazu a proč, když na mě maj telefon a mail mě třeba nenapsali/zavolali, abych ho nechal zaplý, mi řekl, že je to chyba a že to toho operátora asi nenapadlo! Bože co tam pracuje za lidi !!!!! Nejsmutnější je, že pro ně byl problém vyřešen a já provolal zbytečně dalších 20 minut z mého. Kvůli nějakému chytrákovi, co si myslí, že v pracovní den čumim na bednu, když mi navíc nefunguje. Vážně už uvažuji o ČOI nebo tak, abych platil za neschopnost někoho, kdo to má ještě placený! Asi se z celého UPC po***u ! Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1419-nejde-pln%C3%A1-nab%C3%ADdka/#findComment-20349 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.