Návštěvník Josef Kučera Odesláno 16. srpna 2019 Sdílet Odesláno 16. srpna 2019 (upraveno) Měl bych dotaz už rok řeším s UPC výpadky internetu bud mám velké packet loss nebo žádný uploud toto je třeba 5 krát denně. Volám už asi rok a stále stejná odpověď ze to dají technické firmě co to tu má na starost tá nic neděla protože kabel vede po půdách a lidé je nechtějí pusti na půdu tak to neřeší tak se chci zeptat jak pokračovat na upc mi vždy řeknou to sami ze to zaurgentujou ale nic se nemění nemá někdo stejnou zkušenost ?? Upraveno 16. srpna 2019 uživatelem Josef Kučera Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 16. srpna 2019 Sdílet Odesláno 16. srpna 2019 Jestliže jim nedají přístup kam potřebují kvůli opravě, tak toho UPC moc udělat nemůže. Každopádně Vy máte právo odstoupit od smlouvy bez sankcí. Můžete mi prosím soukromou zprávou zaslat číslo Vaší smlouvy (variabilní symbol)? Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Josef Kučera Odesláno 16. srpna 2019 Sdílet Odesláno 16. srpna 2019 odeslal jsem ale jde o to proč mi říkají že to opravují a prostě neřeknou tu to infomaci mi oni proč mi vždy řeknou řešímeto přitom kdyby to řešili tak tuto informaci mi dají oni nebo ne ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 16. srpna 2019 Sdílet Odesláno 16. srpna 2019 Podrobněji jsem to popsal od ledna 2018 do soukromé zprávy. Řeší se to, několikrát byly problémy vyřešeny, ale buď se objevily znovu a nebo jiné. Přístup k technologii na půdu získali, opravili tam co bylo vadné, ale jsou tam problémy s nepravidelným rušením. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Josef Kučera Odesláno 16. srpna 2019 Sdílet Odesláno 16. srpna 2019 jasné tím pádem neopravili vše a tak nepravidelné to není je to každy den třeba 5 tak že kdyby tam někdo byl a hledal tak najde když je tam 1 hod tak nic nenajde Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 16. srpna 2019 Sdílet Odesláno 16. srpna 2019 Ne, několikrát bylo opraveno vše. Upřímně, nemůže tam být někdo 24/7, těch věcí co musí na síti řešit ve své lokalitě je více. A hledat může jen v době, kdy tam to rušení je. Když tam je pár minut nebo půl hodiny a pak zmizí a objeví se zase někdy nepravidelně, opravdu to dohledat není tak snadné. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Josef Kučera Odesláno 16. srpna 2019 Sdílet Odesláno 16. srpna 2019 snadné to není ale realné to je za když by někdo na tom strávil aspoň 3 dny tak je to opravené sám co jste psal tak ja za rok použivaní mi internet šel 3 mešice v kuse tak už jen za to by jsem mi měli vrátit peníze nebo nějak to kompenzovat nemyslíte ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 16. srpna 2019 Sdílet Odesláno 16. srpna 2019 To asi máte pravdu, ale musíte si o tu kompenzaci sám požádat. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Josef Kučera Odesláno 17. srpna 2019 Sdílet Odesláno 17. srpna 2019 žádám furt ale na telefonu mi jen vždy řeknou že to nějak předají a že někdo zavolá a nikdo nevolá minule mi už i položil hovor že semnou mluvit nebudou mě z toho roku cca fungoval internet tak 3 mesíce ted už zase nejde tak 5 krát denně kdyby to nekdo hledal tak to najde není to tak těžké si myslim kdyby jen někdo chtěl jde o to že tu sem jedniní a UPC je to jedno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 17. srpna 2019 Sdílet Odesláno 17. srpna 2019 Myslíte si to špatně, dohledávat nepravidelné krátkodobé rušení je hrozně těžké. Tedy šlo by to vyřešit. Všechny lidi odpojit a po jednom např. vchodě potupně po dnech zapojovat zpět a kdyby se objevilo rušení, tak je velká pravděpodobnost, že je to z toho nově připojeného vchodu. Ten zase odpojit a pokračovat v postupném připojování. Nakonec by se všechny vchody se zdroji rušení nechali odpojené (úplně, ti lidé by byli bez služeb, stejně tak jako všichni v tom výchozím stavu) a po těch mnoha dlouhých dnech, kdy by prostě část Kralup nejela, by se mohlo přistoupit k postupnému připojování lidí v jednotlivých domech. A to bychom se ještě museli modlit, aby ten člověk co ruší neodjel na dovolenou či nepřestal na pár dní využívat to, čím ruší. A UPC to není jedno, kdyby jim to bylo jedno, tak to neřeší a nevynakládají na to prostředky. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky