Návštěvník Josef Kučera Odesláno 18. srpna 2019 Sdílet Odesláno 18. srpna 2019 ale tady je hlavné problém na do paneláku vede opitka a pote někde na střeše v nějaké ustredně nebo jak tomu vy řikate se mění na kabel který vede po střeše asi přez 20 domů k nám a tu konči tak že chyba je až od toho paneláku k nám si myslím jinak by si stěžovalo vic lidi třeba celý panelák a ne jen ja v dané lokalitě a rok na opravu není málo a kdybych nevolal tak upc to ani neřeší. protože kolikrát se mě snažili přesvěčit že je chyba u mě doma a ten výpadek vždy trvá aspon 30 min tak že to není tak krátká doba si myslim a siginál je rušení furt https://rychlost.cz/vysledek/20193277825-2051/ tak to parádně jede internet teď už výpadek trvá 15 min a ještě neskončil kdyby někdo hledal musí to najít to se na mě nezlob tě ty technici ani nepřijedou nebo přijedou zrovna když to jde docela a řeknou no tak to jím to stačí zaplaceno dostanem od upc že jsem tu byli a jdem dál kdyby na tom někdo seděl aspon 8 hod tak to najde ale jde o to že vy tu firmu ani nijak nehoníte aby to opravila Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standa Odesláno 18. srpna 2019 Sdílet Odesláno 18. srpna 2019 Naprosto vam rozumim, ale to co bude stat technik, ktereho chcete na plny uvazek u vas nejste schopen zaplatit za odebirani sluzby. Nehlede na ro, ze musi byt doma i tech dalsich 20 majitelu domu pred vami. Bohuzel, musite doufat, ze na to prubeznymi zasahy technici prijdou o zavadu nakonec opravi.Tlacil bych na nejakou slevu ...Odesláno z mého Redmi Note 5 pomocí Tapatalk Super Super+ ALLinONE Vodafone TV Premium, CA modul Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 18. srpna 2019 Sdílet Odesláno 18. srpna 2019 Právě, že signál rušení tam není stále. Ale když se aktuálně kouknete na https://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/sluzby/vypadky/ a zadáte si svou adresu, pak uvidíte, že práce i dnes probíhají. @Standa Slevy už má, teď už jen doufat, že se to podaří rychle vyřešit. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Josef Kučera Odesláno 18. srpna 2019 Sdílet Odesláno 18. srpna 2019 ja ho nechci na plný uvázek stačí kdyby tam byl aspon dva dny jako těch 8 hod jde o to že tu žádný techni nestrávil ani 5 hod sotva jo ale o nich ani nebyli třeba že by někam sli odpojili to dál a změřili jaký siginál už jde tam stačilo by i v tom prvním domě pokut už tam jde blbý siginál je jasné že je to v paneláku a pokud ne je jasné že je to někde dál a paron za rok nebýt schopni vyměnit třeba kabely za lepší nebo co koliv přesně jak říkáte kuli jednomu člověku to nebudou dělat to je poprvé co tam něco takového je 🙂 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 18. srpna 2019 Sdílet Odesláno 18. srpna 2019 Jak to vypadá nyní? Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Josef Kučera Odesláno 18. srpna 2019 Sdílet Odesláno 18. srpna 2019 ted jsem půl hod doma a zatím vpoho ale bývá to později tak uvidíme stále jsou ztráty ale už menší ale furt to nejde plynule Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 18. srpna 2019 Sdílet Odesláno 18. srpna 2019 A co ukazuje modem v sekci Downstream a Upstream? Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Josef Kučera Odesláno 19. srpna 2019 Sdílet Odesláno 19. srpna 2019 Získán kanál Downstream (Hz) 338000000 Potvrzeno Získán kanál Upstream (Hz) 50800000 Naladěno Stav aktivovaných služeb Online Funkční myslíte toto ? dnes jste mi měli volat od upc a nic kdy budete voalat nevíte už je to 3 dny a nic ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 19. srpna 2019 Sdílet Odesláno 19. srpna 2019 Ne, myslel jsem tohle každý kabelový modem umí měřit úroveň a kvalitu signálu internetové linky, tyto údaje jsou v pravidelných intervalech odesílány do UPC a operátor si pak může na dálku Zkontrolovat zda u vás není nějaký problém, tyto údaje si zároveň můžete zobrazit i vy a pokud znáte jaké tam mají být hodnoty, můžete orientačně zjistit zda tam není problém. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Josef Kučera Odesláno 19. srpna 2019 Sdílet Odesláno 19. srpna 2019 Stav Downstream Upstream Konfigurace Síťový log Obnovit data Svazek kanálů Downstream Kanál Frekvence (Hz) Signál (dBmV) SNR (dB) Modulace ID kanálu 1 338000000 0 38 256qam 9 2 306000000 0 38 256qam 5 3 314000000 1 38 256qam 6 4 322000000 0 38 256qam 7 5 330000000 1 38 256qam 8 6 346000000 0 38 256qam 10 7 354000000 0 38 256qam 11 8 362000000 1 38 256qam 12 9 370000000 0 38 256qam 13 10 378000000 0 38 256qam 14 11 386000000 0 38 256qam 15 12 394000000 1 38 256qam 16 13 402000000 1 38 256qam 17 14 410000000 1 38 256qam 18 15 418000000 1 38 256qam 19 16 426000000 0 38 256qam 20 17 434000000 1 38 256qam 21 18 442000000 1 38 256qam 22 19 450000000 1 37 256qam 23 20 458000000 0 37 256qam 24 toto jsou moje hodnty proč siginál mam 0 1 ? a vy 3 4 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky