Odesláno 17. srpna 2019 5 let Dobrý den, mám internetové připojení od UPC 50613641, skoro 2 týdny nefunguje internet. Minulý týden technik vyměnil modem, ale problém nebyl vyřešen, řekl, že nás budou kontaktovat od společnosti. Nikdo nás nekontaktoval. Volali jsme a operator(ka) odpovedela že mám čekat někdo nam zavolá ale nikdo nevolal.Volali jsme každy den a dostavali stejnou odpoved. Už nevime jak to vyrešit. Muže nam někdo poradit?S pozdravem, Smyth
Odesláno 17. srpna 2019 5 let Good afternoon, there was a problem with keys from the to the technical room where is located UPC lock (distribution) box. UPC had the keys, but the owner changed the lock and didn't let UPC know about it. UPC would like to thank you for your cooperation and house manager's phone number. You will be contact after weekend (at Monday) and I hope, your problems will be finaly solved. Thank you for your patience and let me apologize for longer solution of problem Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 17. srpna 2019 5 let Jsem vám vděčný alespoň za některé informace, protože všechno vypadalo tak, že nás jednoduše ignorovaly. Chápeme, že řešení problémů trvá nějakou dobu. Doufáme a netrpělivě čekáme, že nás v blízké budoucnosti někdo kontaktuje.
Odesláno 20. srpna 2019 5 let They will contact you today and plan service with you. Than two technicians will come to you. Looks like the coaxial cable is broken between our lock box and our socket in your apartment. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 21. srpna 2019 5 let Dobry den, dnes mam termin od UPC technicka podpora. Cekam uz doma. Techik ma prijit od 16 do 18.Dikuji za pomoc.S posdravem
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.