Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den, zdravím všechny uživatele tohoto fóra, zde následuje můj problém:

 

Koupil jsem si router Asus WL-520GC a po příchodu domů jsem ho po nastavení klonování MAC zapojil do sítě. Nemohl jsem ale získat adresu DHCP.

 

Jal jsem se tedy restartovat modem, bez výsledku žádna DHCP nepřidělena, modem píše lost IP from server, v status logu je napsáno lease is lost.

 

Zkoušel jsem to potom na 4řech dalších síťových zařízeních (PC, Notebook 1, Notebook 2, Router), žádné z těchto zařízení nebylo schopno dostat IP adresu.

 

Volal jsem na linku UPC 3x, (tedy 3x jsem se dovolal technické podpoře) jejich nabízená řešení jsou k ničemu, při rozdílných konfiguracích.

 

Dokonce jsem i na jednom PC reinstaloval systém abych si byl jistý, že jsem nic neudělal spatně, nainstaloval jsem jenom ovladače a po modemu, který byl hodinu vypojen jsem ho zapojil k původní síťové kartě na které byl připojen pár let. Ip adresu se nepodařilo získat.

 

Jelikož po probdělé noci už jsem musel do práce tak si s tím nevím rady. Ještě zkusím připojit modem u kamaráda doma dneska večer. Napadá mne, že by to mohlo být modemem, protože modem se tváří jako že je připojen, všechny ledky svítí ale IP adresu nedostanu.

 

Nevíte co s tím?

 

Děkuji

 

Integral

 

PS: v tomhle konkrétním případě pochybuju že je problém na mojí straně, ale můžu se plést.

 

PPS: ještě jedna věc, zkoušel jsem to připojit i přes to usb, ale sále nic

Odesláno

Ty sitova zarizeni PC, Notebook 1, Notebook 2, Router jsi pripojoval primo k modemu ?

Pokud ano a modem ma signal vporadku, tak musi byt problem na strane UPC.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Ano primo do modemu, zkusil jsem i nekolik (asi 6 ruznych) kabelu nejsem zadnej laik, ale upc mi porad tvrdi, ze za modemem nic nevidi (fakt?) a furt chtel abych si updatoval ovladace sitovky (tam chybu nevidim, ale tak kuli tomu jsem delal reinstal apod. (nerad ze sebe delam debila)), jeste je dost mozny, ze je v prdeli modem, v tom pripade si to chci otestovat u toho kamarada.

Odesláno

Tak nakonec se mi podarilo vytahnout logy site a modemu a volal jsem s tim, ze mam v ruce dukazy, ze to neni na moji strane na helpline a ten chlapek na help line nakonec priznal ze je to chyba UPC, a ze nevi poradne co s tim je (to byl ctvrtek vecer) v patek vecer to podle logu chytlo IPinu.

  • po měsíci...
Odesláno

Super me to hlasi vyborne pripojeni ale net nejede :lol:

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community