Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

dejme tomu, že vyplním formulář 20.srpna, co se děje potom a kolikrát budu ještě platit a jak to bude s modemem? Přijede si pro něj technik nebo jej budu někam posílat?

děkuji

Odesláno

No podas vypoved, od data vypovedi zaplatis jeste 35 dni. Z placenim pockej pokud ti vyjdou z dalsiho mesice treba 3 dny tak ti poslou fakturu na celou castku za mesic a v pristim mesici Ti je teoreticky vrati, ja to udelal tak ze sem ji nezaplatil a pak mi dosla faktura jen za ty 3 dny. Jinak bud ti modem muze vyzvednout technik coz podle ceniku jak sem rozumel(mozna blbe) te bude stat 500, a nebo to muzes poslat na adresu nejake firmy. Kam? To ti prijde v dopise

 

Jinak takove to volani proc odchazite atd. je snad jasne

Odesláno

presne tak

jenom doplnim, ze ja jsem za vyzvednuti modemu technikem nic neplatil.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community