Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

ciste nahodou jsem si dnes na webu upc.cz vsiml odkazu na nove VOP

 

pro jistotu jsem si procetl zmeny - nevypada to, ze by doslo k nejakym zavaznym zmenam

 

koho zajima k jakym zmenam doslo, tak nasleduje diff starych a novych podminek:

< = nove VOP

> = stare VOP

 

 

77,79c77

< není mezi stranami dohodnuto jinak. Účastník odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení

< doplňkového zařízení, které mu bylo poskytnuto, a to až do jeho vrácení dle odst. 3.6., ledaže by

< škoda postihla doplňkové zařízení i jinak.

---

> není mezi stranami dohodnuto jinak..

92,96c90,91

< výrobním číslem), které mu bylo poskytnuto na adresu LICA s.r.o., Kostomlátecká 20/39,

< 28802 Nymburk nejpozději do 7 dnů od data ukončení Smlouvy, a to na své náklady a

< nebezpečí (Poskytovatel účastníkům doporučuje, v případě vracení zařízení poštou, pojistit

< poštovní zásilku ve výši ceníkové hodnoty zařízení). Zařízení je považováno za vrácené

< okamžikem jeho převzetí Poskytovatelem nebo osobou k tomu Poskytovatelem pověřenou.

---

> výrobním číslem), které mu bylo poskytnuto, na adresu Klientského centra nejpozději do 7 dnů

> od data ukončení Smlouvy, a to na své náklady a nebezpečí.

101,104c96

< 3.8 Vrácení Zařízení před ukončením smlouvy nezbavuje Účastníka povinnosti hradit pravidelné

< poplatky do ukončení smlouvy. Předčasně vrácené zařízení bude Účastníkovi na jeho žádost

< opětně zapůjčeno. Náklady spojené s opětovným zapůjčením dle tohoto odstavce nese Účastník.

< 3.9 Účastník není oprávněn se zařízením Poskytovatele ani s doplňkovým zařízením jakýmkoliv

---

> 3.8 Účastník není oprávněn se zařízením Poskytovatele ani s doplňkovým zařízením jakýmkoliv

112c104

< 3.10 Účastník je povinen informovat Klientské centrum o odcizení, ztrátě, zničení nebo poškození

---

> 3.9 Účastník je povinen informovat Klientské centrum o odcizení, ztrátě, zničení nebo poškození

117,119c109,112

< nebo poškození zařízení v souvislosti s porušením povinností dle odst. 3.9 Všeobecných

< podmínek je účastník povinen uhradit Poskytovateli smluvní pokutu dle odst. 3.7.

< 3.11 Poskytovatel se zavazuje účastníkovi vrátit depozit uhrazený dle odstavce 3.3 nejpozději do 60ti

---

> nebo poškození zařízení v souvislosti s porušením povinností dle odst. 3.8 Všeobecných

> podmínek je účastník povinen uhradit Poskytovateli smluvní pokutu ve výši 100% ceny zařízení

> dle Ceníku.

> 3.10 Poskytovatel se zavazuje účastníkovi vrátit depozit uhrazený dle odstavce 3.3 nejpozději do 60ti

231a225,227

> 5.11 V případě, že reklamace poskytnutých Služeb nebude shledána oprávněnou, je Poskytovatel

> oprávněn po účastníkovi požadovat úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s vyřízením

> reklamace, a to až do výše 100% těchto nákladů.

264,269c260

< zamýšlenou účinností navrhované změny. Je-li účastník fyzickou osobou, může platit pravidelné

< poplatky prostřednictvím Soustředěného inkasa plateb obyvatelstva (dále jen SIPO). Účastník

< (plátce) je identifikován spojovacím číslem plátce. Poskytovatel (příjemce plateb) může zavést

< účastníka do SIPO jen na základě tohoto spojovacího čísla. Proto sdělí-li účastník Poskytovateli

< chybné spojovací číslo nebo nesdělí-li jej vůbec, bude mu změněn způsob platby pravidelných

< poplatků na platbu poštovní poukázkou.

---

> zamýšlenou účinností navrhované změny.

273c264,265

< předem.

---

> předem. Účastník je v době od oznámení změny do 3 (tří) dnů před jejím zamýšleným

> provedením oprávněn smlouvu vypovědět s výpovědní lhůtou 30 (třiceti) dnů.

392c384

< výpověď bude podána dříve, považuje se výpověď za doručenou dnem uplynutí minimální doby

---

> výpověď bude podána dříve, nastanou právní účinky výpovědi dnem uplynutí minimální doby

394,399c386,391

< kalendářní měsíce. Výpovědní doba je jeden měsíc a počíná běžet prvním dnem měsíce

< následujícího po měsíci, v němž byla písemná výpověď doručena Poskytovateli. Vypovědět

< nebo objednat lze i jednotlivou službu dle nabídky Poskytovatele. Minimální doba užívání se

< vztahuje i na jednotlivé služby objednané po uzavření smlouvy a bude vyznačena v písemné

< dohodě o změně Smlouvy. V případě, že ve výpovědi nebude uvedeno, které Služby se týká, má

< se za to, že se výpověď týká Smlouvy jako celku.

---

> kalendářní měsíce. Výpovědní doba je 35 (třicetpět) dnů a počíná plynout dnem následujícím po

> dni, kdy byla Poskytovateli doručena písemná výpověď. Vypovědět nebo objednat lze i

> jednotlivou službu dle nabídky Poskytovatele. Minimální doba užívání se vztahuje i na

> jednotlivé služby objednané po uzavření smlouvy a bude vyznačena v písemné dohodě o změně

> Smlouvy. V případě, že ve výpovědi nebude uvedeno, které Služby se týká, má se za to, že se

> výpověď týká Smlouvy jako celku.

455,456c447

< (šedesáti) dnů od doručení výzvy Poskytovateli. Poskytovatel nevrací přeplatky, jejichž výše

< nepřesahuje náklady na jejich vracení.

---

> (šedesáti) dnů od doručení výzvy Poskytovateli.

528,532c519,526

< hodnocení platební morálky a důvěryhodnosti účastníka. Tento souhlas je účastníkem

< poskytován od data platnosti Smlouvy a dále po dobu tří let po datu úhrady posledního

< finančního závazku vůči Poskytovateli. Práva a povinnosti správců, zpracovatelů a subjektů

< osobních údajů jsou obsaženy v obecně závazných právních předpisech. Poskytovatel data předá

< třetím osobám vždy pouze v nezbytném rozsahu.

---

> hodnocení platební morálky a důvěryhodnosti účastníka, zejména sdružení SOLUS, IČ

> 69346925, které je oprávněno Data zpřístupnit osobám oprávněným k nahlížení do takového

> registru (www.solus.cz), a to pouze v tom případě, kdy účastník neuhradil příslušnou částku

> Poskytovateli do dne splatnosti. Tento souhlas je účastníkem poskytován od data platnosti

> Smlouvy a dále po dobu tří let po datu úhrady posledního finančního závazku vůči

> Poskytovateli. Práva a povinnosti správců, zpracovatelů a subjektů osobních údajů jsou

> obsaženy v obecně závazných právních předpisech. Poskytovatel data předá třetím osobám vždy

> pouze v nezbytném rozsahu.

608c602

< účinnosti dne 1.10.2008 a ruší a nahrazují předchozí Všeobecné podmínky Poskytovatele pro

---

> účinnosti dne 1.4.2008 a ruší a nahrazují předchozí Všeobecné podmínky Poskytovatele pro

Odesláno

Dobra prace, diky, aspon to clovek nemusi slozite lustit.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Zařízení je považováno za vrácené

< okamžikem jeho převzetí Poskytovatelem nebo osobou k tomu Poskytovatelem pověřeno

 

Celkem mazec, když si to na poště nevyzvednou berou jako že zařízení máš a nevrátil si.....

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community