Návštěvník dan1 Odesláno 2. září 2008 Sdílet Odesláno 2. září 2008 ciste nahodou jsem si dnes na webu upc.cz vsiml odkazu na nove VOP pro jistotu jsem si procetl zmeny - nevypada to, ze by doslo k nejakym zavaznym zmenam koho zajima k jakym zmenam doslo, tak nasleduje diff starych a novych podminek: < = nove VOP > = stare VOP 77,79c77 < není mezi stranami dohodnuto jinak. Účastník odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení < doplňkového zařízení, které mu bylo poskytnuto, a to až do jeho vrácení dle odst. 3.6., ledaže by < škoda postihla doplňkové zařízení i jinak. --- > není mezi stranami dohodnuto jinak.. 92,96c90,91 < výrobním číslem), které mu bylo poskytnuto na adresu LICA s.r.o., Kostomlátecká 20/39, < 28802 Nymburk nejpozději do 7 dnů od data ukončení Smlouvy, a to na své náklady a < nebezpečí (Poskytovatel účastníkům doporučuje, v případě vracení zařízení poštou, pojistit < poštovní zásilku ve výši ceníkové hodnoty zařízení). Zařízení je považováno za vrácené < okamžikem jeho převzetí Poskytovatelem nebo osobou k tomu Poskytovatelem pověřenou. --- > výrobním číslem), které mu bylo poskytnuto, na adresu Klientského centra nejpozději do 7 dnů > od data ukončení Smlouvy, a to na své náklady a nebezpečí. 101,104c96 < 3.8 Vrácení Zařízení před ukončením smlouvy nezbavuje Účastníka povinnosti hradit pravidelné < poplatky do ukončení smlouvy. Předčasně vrácené zařízení bude Účastníkovi na jeho žádost < opětně zapůjčeno. Náklady spojené s opětovným zapůjčením dle tohoto odstavce nese Účastník. < 3.9 Účastník není oprávněn se zařízením Poskytovatele ani s doplňkovým zařízením jakýmkoliv --- > 3.8 Účastník není oprávněn se zařízením Poskytovatele ani s doplňkovým zařízením jakýmkoliv 112c104 < 3.10 Účastník je povinen informovat Klientské centrum o odcizení, ztrátě, zničení nebo poškození --- > 3.9 Účastník je povinen informovat Klientské centrum o odcizení, ztrátě, zničení nebo poškození 117,119c109,112 < nebo poškození zařízení v souvislosti s porušením povinností dle odst. 3.9 Všeobecných < podmínek je účastník povinen uhradit Poskytovateli smluvní pokutu dle odst. 3.7. < 3.11 Poskytovatel se zavazuje účastníkovi vrátit depozit uhrazený dle odstavce 3.3 nejpozději do 60ti --- > nebo poškození zařízení v souvislosti s porušením povinností dle odst. 3.8 Všeobecných > podmínek je účastník povinen uhradit Poskytovateli smluvní pokutu ve výši 100% ceny zařízení > dle Ceníku. > 3.10 Poskytovatel se zavazuje účastníkovi vrátit depozit uhrazený dle odstavce 3.3 nejpozději do 60ti 231a225,227 > 5.11 V případě, že reklamace poskytnutých Služeb nebude shledána oprávněnou, je Poskytovatel > oprávněn po účastníkovi požadovat úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s vyřízením > reklamace, a to až do výše 100% těchto nákladů. 264,269c260 < zamýšlenou účinností navrhované změny. Je-li účastník fyzickou osobou, může platit pravidelné < poplatky prostřednictvím Soustředěného inkasa plateb obyvatelstva (dále jen SIPO). Účastník < (plátce) je identifikován spojovacím číslem plátce. Poskytovatel (příjemce plateb) může zavést < účastníka do SIPO jen na základě tohoto spojovacího čísla. Proto sdělí-li účastník Poskytovateli < chybné spojovací číslo nebo nesdělí-li jej vůbec, bude mu změněn způsob platby pravidelných < poplatků na platbu poštovní poukázkou. --- > zamýšlenou účinností navrhované změny. 273c264,265 < předem. --- > předem. Účastník je v době od oznámení změny do 3 (tří) dnů před jejím zamýšleným > provedením oprávněn smlouvu vypovědět s výpovědní lhůtou 30 (třiceti) dnů. 392c384 < výpověď bude podána dříve, považuje se výpověď za doručenou dnem uplynutí minimální doby --- > výpověď bude podána dříve, nastanou právní účinky výpovědi dnem uplynutí minimální doby 394,399c386,391 < kalendářní měsíce. Výpovědní doba je jeden měsíc a počíná běžet prvním dnem měsíce < následujícího po měsíci, v němž byla písemná výpověď doručena Poskytovateli. Vypovědět < nebo objednat lze i jednotlivou službu dle nabídky Poskytovatele. Minimální doba užívání se < vztahuje i na jednotlivé služby objednané po uzavření smlouvy a bude vyznačena v písemné < dohodě o změně Smlouvy. V případě, že ve výpovědi nebude uvedeno, které Služby se týká, má < se za to, že se výpověď týká Smlouvy jako celku. --- > kalendářní měsíce. Výpovědní doba je 35 (třicetpět) dnů a počíná plynout dnem následujícím po > dni, kdy byla Poskytovateli doručena písemná výpověď. Vypovědět nebo objednat lze i > jednotlivou službu dle nabídky Poskytovatele. Minimální doba užívání se vztahuje i na > jednotlivé služby objednané po uzavření smlouvy a bude vyznačena v písemné dohodě o změně > Smlouvy. V případě, že ve výpovědi nebude uvedeno, které Služby se týká, má se za to, že se > výpověď týká Smlouvy jako celku. 455,456c447 < (šedesáti) dnů od doručení výzvy Poskytovateli. Poskytovatel nevrací přeplatky, jejichž výše < nepřesahuje náklady na jejich vracení. --- > (šedesáti) dnů od doručení výzvy Poskytovateli. 528,532c519,526 < hodnocení platební morálky a důvěryhodnosti účastníka. Tento souhlas je účastníkem < poskytován od data platnosti Smlouvy a dále po dobu tří let po datu úhrady posledního < finančního závazku vůči Poskytovateli. Práva a povinnosti správců, zpracovatelů a subjektů < osobních údajů jsou obsaženy v obecně závazných právních předpisech. Poskytovatel data předá < třetím osobám vždy pouze v nezbytném rozsahu. --- > hodnocení platební morálky a důvěryhodnosti účastníka, zejména sdružení SOLUS, IČ > 69346925, které je oprávněno Data zpřístupnit osobám oprávněným k nahlížení do takového > registru (www.solus.cz), a to pouze v tom případě, kdy účastník neuhradil příslušnou částku > Poskytovateli do dne splatnosti. Tento souhlas je účastníkem poskytován od data platnosti > Smlouvy a dále po dobu tří let po datu úhrady posledního finančního závazku vůči > Poskytovateli. Práva a povinnosti správců, zpracovatelů a subjektů osobních údajů jsou > obsaženy v obecně závazných právních předpisech. Poskytovatel data předá třetím osobám vždy > pouze v nezbytném rozsahu. 608c602 < účinnosti dne 1.10.2008 a ruší a nahrazují předchozí Všeobecné podmínky Poskytovatele pro --- > účinnosti dne 1.4.2008 a ruší a nahrazují předchozí Všeobecné podmínky Poskytovatele pro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 2. září 2008 Sdílet Odesláno 2. září 2008 Dobra prace, diky, aspon to clovek nemusi slozite lustit. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Luger Odesláno 2. září 2008 Sdílet Odesláno 2. září 2008 Zařízení je považováno za vrácené < okamžikem jeho převzetí Poskytovatelem nebo osobou k tomu Poskytovatelem pověřeno Celkem mazec, když si to na poště nevyzvednou berou jako že zařízení máš a nevrátil si..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.