Návštěvník dan1 Odesláno 2. září 2008 Sdílet Odesláno 2. září 2008 ciste nahodou jsem si dnes na webu upc.cz vsiml odkazu na nove VOP pro jistotu jsem si procetl zmeny - nevypada to, ze by doslo k nejakym zavaznym zmenam koho zajima k jakym zmenam doslo, tak nasleduje diff starych a novych podminek: < = nove VOP > = stare VOP 77,79c77 < není mezi stranami dohodnuto jinak. Účastník odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení < doplňkového zařízení, které mu bylo poskytnuto, a to až do jeho vrácení dle odst. 3.6., ledaže by < škoda postihla doplňkové zařízení i jinak. --- > není mezi stranami dohodnuto jinak.. 92,96c90,91 < výrobním číslem), které mu bylo poskytnuto na adresu LICA s.r.o., Kostomlátecká 20/39, < 28802 Nymburk nejpozději do 7 dnů od data ukončení Smlouvy, a to na své náklady a < nebezpečí (Poskytovatel účastníkům doporučuje, v případě vracení zařízení poštou, pojistit < poštovní zásilku ve výši ceníkové hodnoty zařízení). Zařízení je považováno za vrácené < okamžikem jeho převzetí Poskytovatelem nebo osobou k tomu Poskytovatelem pověřenou. --- > výrobním číslem), které mu bylo poskytnuto, na adresu Klientského centra nejpozději do 7 dnů > od data ukončení Smlouvy, a to na své náklady a nebezpečí. 101,104c96 < 3.8 Vrácení Zařízení před ukončením smlouvy nezbavuje Účastníka povinnosti hradit pravidelné < poplatky do ukončení smlouvy. Předčasně vrácené zařízení bude Účastníkovi na jeho žádost < opětně zapůjčeno. Náklady spojené s opětovným zapůjčením dle tohoto odstavce nese Účastník. < 3.9 Účastník není oprávněn se zařízením Poskytovatele ani s doplňkovým zařízením jakýmkoliv --- > 3.8 Účastník není oprávněn se zařízením Poskytovatele ani s doplňkovým zařízením jakýmkoliv 112c104 < 3.10 Účastník je povinen informovat Klientské centrum o odcizení, ztrátě, zničení nebo poškození --- > 3.9 Účastník je povinen informovat Klientské centrum o odcizení, ztrátě, zničení nebo poškození 117,119c109,112 < nebo poškození zařízení v souvislosti s porušením povinností dle odst. 3.9 Všeobecných < podmínek je účastník povinen uhradit Poskytovateli smluvní pokutu dle odst. 3.7. < 3.11 Poskytovatel se zavazuje účastníkovi vrátit depozit uhrazený dle odstavce 3.3 nejpozději do 60ti --- > nebo poškození zařízení v souvislosti s porušením povinností dle odst. 3.8 Všeobecných > podmínek je účastník povinen uhradit Poskytovateli smluvní pokutu ve výši 100% ceny zařízení > dle Ceníku. > 3.10 Poskytovatel se zavazuje účastníkovi vrátit depozit uhrazený dle odstavce 3.3 nejpozději do 60ti 231a225,227 > 5.11 V případě, že reklamace poskytnutých Služeb nebude shledána oprávněnou, je Poskytovatel > oprávněn po účastníkovi požadovat úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s vyřízením > reklamace, a to až do výše 100% těchto nákladů. 264,269c260 < zamýšlenou účinností navrhované změny. Je-li účastník fyzickou osobou, může platit pravidelné < poplatky prostřednictvím Soustředěného inkasa plateb obyvatelstva (dále jen SIPO). Účastník < (plátce) je identifikován spojovacím číslem plátce. Poskytovatel (příjemce plateb) může zavést < účastníka do SIPO jen na základě tohoto spojovacího čísla. Proto sdělí-li účastník Poskytovateli < chybné spojovací číslo nebo nesdělí-li jej vůbec, bude mu změněn způsob platby pravidelných < poplatků na platbu poštovní poukázkou. --- > zamýšlenou účinností navrhované změny. 273c264,265 < předem. --- > předem. Účastník je v době od oznámení změny do 3 (tří) dnů před jejím zamýšleným > provedením oprávněn smlouvu vypovědět s výpovědní lhůtou 30 (třiceti) dnů. 392c384 < výpověď bude podána dříve, považuje se výpověď za doručenou dnem uplynutí minimální doby --- > výpověď bude podána dříve, nastanou právní účinky výpovědi dnem uplynutí minimální doby 394,399c386,391 < kalendářní měsíce. Výpovědní doba je jeden měsíc a počíná běžet prvním dnem měsíce < následujícího po měsíci, v němž byla písemná výpověď doručena Poskytovateli. Vypovědět < nebo objednat lze i jednotlivou službu dle nabídky Poskytovatele. Minimální doba užívání se < vztahuje i na jednotlivé služby objednané po uzavření smlouvy a bude vyznačena v písemné < dohodě o změně Smlouvy. V případě, že ve výpovědi nebude uvedeno, které Služby se týká, má < se za to, že se výpověď týká Smlouvy jako celku. --- > kalendářní měsíce. Výpovědní doba je 35 (třicetpět) dnů a počíná plynout dnem následujícím po > dni, kdy byla Poskytovateli doručena písemná výpověď. Vypovědět nebo objednat lze i > jednotlivou službu dle nabídky Poskytovatele. Minimální doba užívání se vztahuje i na > jednotlivé služby objednané po uzavření smlouvy a bude vyznačena v písemné dohodě o změně > Smlouvy. V případě, že ve výpovědi nebude uvedeno, které Služby se týká, má se za to, že se > výpověď týká Smlouvy jako celku. 455,456c447 < (šedesáti) dnů od doručení výzvy Poskytovateli. Poskytovatel nevrací přeplatky, jejichž výše < nepřesahuje náklady na jejich vracení. --- > (šedesáti) dnů od doručení výzvy Poskytovateli. 528,532c519,526 < hodnocení platební morálky a důvěryhodnosti účastníka. Tento souhlas je účastníkem < poskytován od data platnosti Smlouvy a dále po dobu tří let po datu úhrady posledního < finančního závazku vůči Poskytovateli. Práva a povinnosti správců, zpracovatelů a subjektů < osobních údajů jsou obsaženy v obecně závazných právních předpisech. Poskytovatel data předá < třetím osobám vždy pouze v nezbytném rozsahu. --- > hodnocení platební morálky a důvěryhodnosti účastníka, zejména sdružení SOLUS, IČ > 69346925, které je oprávněno Data zpřístupnit osobám oprávněným k nahlížení do takového > registru (www.solus.cz), a to pouze v tom případě, kdy účastník neuhradil příslušnou částku > Poskytovateli do dne splatnosti. Tento souhlas je účastníkem poskytován od data platnosti > Smlouvy a dále po dobu tří let po datu úhrady posledního finančního závazku vůči > Poskytovateli. Práva a povinnosti správců, zpracovatelů a subjektů osobních údajů jsou > obsaženy v obecně závazných právních předpisech. Poskytovatel data předá třetím osobám vždy > pouze v nezbytném rozsahu. 608c602 < účinnosti dne 1.10.2008 a ruší a nahrazují předchozí Všeobecné podmínky Poskytovatele pro --- > účinnosti dne 1.4.2008 a ruší a nahrazují předchozí Všeobecné podmínky Poskytovatele pro Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1497-zm%C4%9Bna-v%C5%A1eobecn%C3%BDch-obchodn%C3%ADch-podm%C3%ADnek-od-1-10-2008/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 2. září 2008 Sdílet Odesláno 2. září 2008 Dobra prace, diky, aspon to clovek nemusi slozite lustit. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1497-zm%C4%9Bna-v%C5%A1eobecn%C3%BDch-obchodn%C3%ADch-podm%C3%ADnek-od-1-10-2008/#findComment-21451 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Luger Odesláno 2. září 2008 Sdílet Odesláno 2. září 2008 Zařízení je považováno za vrácené < okamžikem jeho převzetí Poskytovatelem nebo osobou k tomu Poskytovatelem pověřeno Celkem mazec, když si to na poště nevyzvednou berou jako že zařízení máš a nevrátil si..... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1497-zm%C4%9Bna-v%C5%A1eobecn%C3%BDch-obchodn%C3%ADch-podm%C3%ADnek-od-1-10-2008/#findComment-21454 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.